Borstenvraag....

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Momfulness, 1 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

Hoi zwangere dames,

Ik lees veel dames die merken dat ze zwanger zijn door gevoelige borsten.

Bij mij begint de pijn aan mijn borsten altijd een week voor de menstruatie. Dus als ik zwanger zou zijn zou ik het daar niet aan merken.

Maar was die pijn aan de borsten bij jullie anders dan wanneer je ongesteld moest worden of hetzelfde?

Ik heb namelijk nu het gevoel dat ze echt veel meer pijn doen dan normaal. Ik kan de trap nog niet op of af lopen en ze doen al pijn.
    Het trekt nu aan de linker kant ook helemaal door tot onder mijn oksel.

Normaal heb ik ook wel wat pijn maar niet zo erg...
    Is dit voor sommige dames herkenbaar of was het bij jullie niet te onderscheiden?

Alvast bedankt hoor,

de rest lees ik wel in het topic "de eerste symptomen".

Groetjes Luna1

2. Denise787

Denise787 Bekend lid

20 apr 2008
    630
    0
    0
    Pijnlijke borsten voordat ik ongi moest worden had ik nooit last van, maar alleen aan de onderkant en zijkanten deed het heel erg pijn opeens, dus dat klopte al niet ;)

3. mamasan

mamasan Fanatiek lid

Bij mij is het heel wisselend geweest.
    Ik heb een paar keer enorme pijnlijke borsten gehad dat ik ongi werd,maar ook dat ik zwanger was (heb een aantal mk's gehad)
    Bij mijn zoontje waren ze alleen gevoelig en een cupmaar groter wat ik nu ook heb.
    dus helaas heb je aan mij niks, maar ik duim voor je dat het raak is.

4. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

Nog mensen die dit herkennen? Liefs Luna1

5. Marijn

Marijn Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.551
    25
    48
    Ik heb ook altijd voor mijn menstruatie pijnlijke borsten, maar beide keren dat ik zwanger was had ik er echt heeel veel last van, dus misschien een hoopvol teken voor jou? Ben benieuwed!

Deel Deze Pagina