Ik heb deze week de clear blue zwangerschapstest gedaan. Deze gaf na 1 minuut nog geen erg duidelijk plusje maar na ongeveer 6 minuten zag je toch echt een plusje. Dat zou betekenen dat ik zwanger ben. Heeft iemand ervaring met deze testen. Komt dit bekend voor?
Ik heb ook die test gedaan toen ik overtijd was,en dus zwanger. maar bij mij kwam er wel gelijk een plusje te staan. in de gebruiksaanwijzing staat volgens mij dat als er na een minuut of 3 geen plusje komt te staan dat je dan niet zwanger bent. dus je kan er helaas van uitgaan dat het bijj jou ook zo is. en anders doe je met een dag of 2 nog een testje,dan weet je het zeker
Wanneer heb je getest? Voor je NOD of erop/erna? Het kan zijn dat je HCG-niveau nog niet hoog genoeg is, dus als ik jou was zou ik over een paar dagen nogmaals een test doen. Bij al mijn zwangerschappen testte ik pas een week, anderhalve week na mijn NOD positief. Veel succes! Wendy
Ik heb ook de clear Blue test gedaan binnen 1minuut was het plusje zichtbaar. Volgens mij is het ook zo dat het reslutaat van de test na een aantal minuten niet meer betrouwbaar is.
als ik jou was zou ik gewoon nog een andere proberen. Hier wordt je ook niet gelukkiger van die onzekerheid.
Heb ook een test van de kruidvat gedaan en die was ook positief en ik had er nog een liggen die ik via internet had besteld, ook positief. Als ze dan alle 3 positief zijn zal het wel kloppen. Ben bij de huisarts geweest en die zegt dat ik dan zwanger ben. Hoefde geen test meer te doen. Ben ook 22 dagen over tijd. Dus het zal wel kloppen. De test van de clear blue gaf bij mij aan dat je het resultaat binnen 10 minuten moest aflezen. En binnen die 10 min was de test ook positief.
hoi hoi waarom probeer je niet gewoon de test van clearbleu waar duidelijk op komt te staan of je zwanger/ niet zwanger bent op komt te staan? hier bestaat dan eigenlijk geen onduidelijkheid over... groetjes marijke
Ik heb ook de digitale Clearblue gekocht: wel wat duurder maar geen gedoe met streepjes en plusjes er staat gewoon "zwanger" of "niet zwanger". Heb de dag erna nog een goedkope test gedaan omdat ik het niet durfde te geloven ... Groetjes, Ilse