Sinds ik zwanger ben groeien mijn borsten een beetje, zoals bij iedereen, maar nu merk ik ineens heel erg dat ze ongelijk groeien! Mijn rechterborst was altijd wat groter dan links, maar nu is t verschil heel duidelijk. Zelfs de tepel+tepelhof is rechts een stuk meer gegroeid dan links. Trekt dit nog bij? Of gaat t nog erger worden? Iemand een gelijke ervaring? Het gekke is dat mijn linkerborst (de kleinere) juist een stuk gevoeliger is dan de rechter. Nou erg maf allemaal
Ja stom is dat, had ik ook. Maar dan mijn linker, die was veel groter dan de rechter (voor kijkers precies andersom). Het gekke was, uit die rechter kwam meer melk Och ja, je doet er niets aan he. Gelukkig valt het voor anderen totaal niet op, alleen voor jezelf...
hahahaha, leuk om te lezen. ik heb precies hetzelfde. Mn linkerborst is groter dan de rechter. Ach ja, het zal er wel bijhoren. Ben blij dat ze juist groeien, nu heb ik tenminste een keer een mooie boezem. hahahahaha
En bij mij zijn mijn borsten nauwelijks gegroeid (ben 38 weken), draag gewoon nog mijn 'oude' bh's en had juist gehoopt om eindelijk eens een flinke cup te krijgen... hi hi (rest van mijn lichaam is overigens wel gegroeid). Wie weet dat het na de bevalling met de borstvoeding nog gaat groeien. Ik heb dus geen ervaring met wisselend groeiende borsten.
Ik ben dus niet helemaal de enige Nouja het valt waarschijnlijk ook best mee, het valt mij gewoon op. Tot nu toe is het voor mij ook een fijne bijkomstigheid, die grotere borsten! Als ze maar niet te veel gaan hangen na de borstvoeding!
Ik heb er ook last van, links is nu veel groter als rechts. Ging van de week op pad voor een goede bh in een grotere maar omdat mijn bh's gewoon te klein zijn nu en ook de vrouw in de winkel die me hielp met het uitzoeken van een goeie meegroei bh zei dat het heel normaal is dat het verschil veel duidelijker is met e zwangerschap.