is dit de innestelling

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Belindada, 28 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Belindada

Belindada Niet meer actief

Hallo dames,

Ik heb me vier dagen geleden getest op zwangerschap omdat ik me raar voelde, deze zijn positief. Nu ging ik zojuist naar de wc en had donker/bruin achtig bloedverlies. Is dit nu de innestelling?
    Maar er staat op sites dat pas als de innstelling heeft plaatsgevonden dat hcg aangemaakt wordt, hoe kunnen mij testen dan al postief zijn?
    Snap er niks meer van, maak me beetje zorgen

2. xxisoldexx

xxisoldexx Fanatiek lid

1 apr 2009
    1.538
    4
    0
    Wat bruinverlies is niet erg. Als je je zorgen maakt kan je ook even de verloskundige bellen.
    Ik hoop voor je dat je een plakbeeb hebt!

3. Belindada

Het was echt wat bruin/roze bloed daarna was het weer weg.
    Alleen dat sliertje, je hebt dat ook weleens volgens mij als je ongesteld wordt.......was misschien drie centimeter lang met bolletjes

4. raspberry

raspberry Niet meer actief

Tja, kan van alles zijn, maar zeer zeker niet de innesteling, want voor een innesteling kun je idd niet positief testen.
    Of het onschuldig is of niet, is op basis van je post lastig te bepalen, bij veel stolsels kan het idd betekenen dat het mis is, maar het komt ook nogal eens voor dat er eigenlijk een tweeling zit en er eentje afsterft en de ander wel zich tot een babytje ontwikkelt.
    En dan heb je ook nog alle gevallen waarin de baarmoeder gewoon nog even wat oude troep loost (wel plausibel omdat het bruin was), en er dus niks aan de hand is.
    Hou het ff in de gaten en als je toch zorgen maakt, bel dan even je huisarts of een VK...

5. Belindada

Heb het zojuist bij de arts gevraagd en je kan wel degelijk jezelf positief testen voor een innestelling, sommige vrouwen gaan al bij de bevruchting hcg aanmaken. Ik ben net bloed wezen prikken en ze adviseerde de clearblue digital zonder indicator die test pas bij 50. En die gaf zojuist ook zwanger aan, even de bloedtest afwachten, woensdag dan weet ik meer.

6. bambi90

bambi90 Niet meer actief

ik heb ook bruin/rood verlies had,
    en ik heb de vk gebeld toen en die zei dat ik me
    nog geen zorgen hoefde te maken want het kan innestelings
    bloed zijn (oud bloed). zolang het niet rood is hoef je je niet druk te maken!

Deel Deze Pagina