wandelroutes met kinderwagen

Discussie in 'De lounge' gestart door Sas26, 1 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sas26

Sas26 Fanatiek lid

14 jan 2008
    3.291
    1
    36
    Hoi!

Mijn man en ik houden veel van wandelen. Nu gaan we ook met onze kleine dame vaak naar buiten, maar we merken dat veel 'oude' wandelplekjes niet echt handig zijn met de wagen. Soms nemen we haar mee in de knoopdoek, maar dat wordt zwaar! Nu dacht ik, er zijn hier vast wel meiden die tips hebben: waar kun je leuk wandelen met je wandelwagen?

Ikzelf heb wel 2 tips: in de duinen van Kijkduin, daar zijn voldoende verharde paden, en in het bos bij Westerschouwen (zeeland) is een rolstoelroute.

Wie volgt met een tip? Liefst in Zuid-Holland, maar andere regio's zijn ook welkom!

Groetjes, Sas

2. Ckialita

Ckialita Bekend lid

28 jan 2009
    993
    0
    0
    Op de Veluwe heb je speciale rolstoelroutes, die moeten voor een wandelwagen ook goed toegankelijk zijn. En op veel fietspaden kan je ook goed lopen ;)

3. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Wij hebben haar sinds ze een jaar is in een rugdrager zitten. Wij wandelen namelijk vaak door gebieden met de hond waar je met een wagen amper doorheen komt.
    Rond de Dobbeplas (bij Nootdorp) kun je trouwens ook wel met een kinderwagen aardig wandelen.

4. Sas26

Sas26 Fanatiek lid

14 jan 2008
    3.291
    1
    36
    Hoi, bedankt voor de tips. Wij willen ook een rugdrager kopen, maar ze is daar nu geloof ik nog iets te jong voor (ze is bijna 9 maanden.)

Fietspaden kunnen ook, maar vaak is het erg druk op fietspaden.... en je kunt daar ook minder goed een route op lopen vind ik. Rolstoelroutes zijn dan veel meer geschikt. Ik heb ook een website gevonden met versch. rolstoelroutes. Maar ik dacht, wie weet hebben mama's hier ook nog leuke tips voor ons!

Groetjes!

5. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    wij gaan binnenkort ook eens naar het 'bos' vlakbij kijkduin, volgens schoonma een leuk bos om te wandelen! en de rottemeren is leuk, daar gingen we vroeger ook vaak heen!

6. B en N

B en N Fanatiek lid

13 sep 2007
    2.532
    0
    0
    Misschien is dit iets voor je?
    SlingoMama: Patapum Peuter Rood

Ik heb hemzelf en vind hem echt geweldig!!!

(100x fijner dat zo'n rugdrager met frame, vind ik dan persoonlijk ;). We gebruiken deze nu zelfs liever dan de buggy ook al gaan we ergens heen waar je wel met de buggy kan komen. Jamila vind het ook veel fijner op de rug dan in de buggy. En zwaar is het absoluut niet, en geloof me ik heb snel last van mijn rug maar hiermee dus helemaal niet :D)

*Ik lijk wel een verkoper met mijn praatje maar dat ben ik niet hoor*

7. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Je had het over een site met rolstoelroutes, Zijn dat dan ook routes waar de hond ook mag komen. Wij willen binnenkort namelijk met hond, baby en oma (in een rolstoel) lekker gaan wandelen.
    Mijn oma heeft sinds kort haar rolstoel en is al erg langs niet weggeweest vandaar.

8. Foxter

Foxter Niet meer actief

Ik ben ook benieuwd, wij gaan vaak met 2 honden en mn dochter, maar we hebben ook nog niet echt een fijne route gevonden. Het liefst in Zeeland/ West-Brabant :)

Deel Deze Pagina