Bang en onzekerheid.

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Kaatje28, 27 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaatje28

    Kaatje28 Lid

    24 nov 2005
    76
    0
    0
    Sociaal pedagogisch hulpverlener
    Hoi lieve mensen,

    Er zijn dagen dat ik mij heeeeel onzeker en bang voel. Heb bijv afgelopen zaterdag tijdens de negenmaanden beurs ons kindje nog gezien. Levendig en wel. Nu ben ik al weer bang dat er iets niet goed is met de kleine. Ik verzin steeds redenen die aan zouden kunnen geven dat het niet goed zou zijn (in rokerige ruimte geweest, het fladeren in mijn buik minder voelen enz enz enz). Herkent iemand dit? Hoort dit erbij? Groetjes Kaatje.
     
  2. KeeJBie

    KeeJBie Fanatiek lid

    25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Dat ben ik ook geweest!

    Was naar de vk geweest alles was in orde.. Maar toen dacht ik dat ik de kleine niet meer voelde kon diezelfde avond nog terecht bij de vk en was toen pas gerustgesteld toen ik het hartje hoorde.

    Nu word de angst steeds minder aangezien ik de kleine heeel goed voel met alle bewegingen die het maakt en het einde komt al inzicht.

    Dus volgens mij is het heel normaal dat je er onzeker en bang over bent.
     
  3. Silly

    Silly Fanatiek lid

    24 okt 2005
    1.537
    0
    0
    Ben ook erg onzeker maar dat komt vooral omdat ik nog niet zo ver ben en nog geen echo heb gehad of het hartje heb horen kloppen.
    Krijg gelukkig a.s. woensdag een echo dus hoop dat m'n onzekerheid hierdoor wat minder wordt.
    Heb ook niet zoveel kwaaltjes meer dus ben bang dat dit ook negatief kan zijn.

    Mezelf kennende zal een deel van zie onzekerheid wel blijven totdat het geboren is.
    Maar dat duurt nog wel even ;) ; geduld is een schone zaak :) .

    Silly
     
  4. Kaatje28

    Kaatje28 Lid

    24 nov 2005
    76
    0
    0
    Sociaal pedagogisch hulpverlener
    Yep. Thanx. Ik heb ook zoiets van als ik het nou maar echt goed kon voelen dan zou ik al veel minder onzeker zijn. Maar zit nu in zo'n fase dat ik zo nu en dan alleen wat gefladder voel. Ook niet de hele dag maar zo nu en dan. Vanaf de hoeveel weken kan je de kleine voelen.
    Silly: veel succes woensdag. Komt allemaal goed. Groetjes Kaatje
     
  5. Silly

    Silly Fanatiek lid

    24 okt 2005
    1.537
    0
    0
    Dank je wel kaatje.

    M'n eerste kon ik met 18 weken voelen maar ik heb al verhalen gelezen dat er iemand met de 16 weken het kindje al voelde; maar das wel erg snel.
    Er wordt gezegd dat de meeste het kindje tussen de 18 en 20 weken gaan voelen dus je moet nog even geduld hebben ;) .

    Silly
     
  6. Kaatje28

    Kaatje28 Lid

    24 nov 2005
    76
    0
    0
    Sociaal pedagogisch hulpverlener
    Ja precies dan moet ik nog even geduld hebben. Kan eigenlijk niet wachten zeg. Soms denk ik wel eens wat ben ik erg zeg. Bij het minst of geringste ben ik bang dat er iets niet goed is zeg. Zou bijna een doptone aanschaffen om iedere dag naar het hartje te kunnen luisteren. Maar ja moet gewoon geduld hebben. Nog 3 weken en dan mag ik weer naar de verloskundige. Groetjes Kaatje
     

Deel Deze Pagina