hey meiden, Wij gaan in juni met het vliegtuig naar Griekenland we nemen zoiezo de buggy mee maar ik zou ook graag een kinderstoel mee willen nemen iemand een idee voor een betaalbare kinderstoel? Ik zat te denken aan de ikea stoel maar wat laat je het zitje
Wat ik ideaal vind is de sack n seat. Ik heb er zoveel plezier van gehad op vakanties(en anders plaatsen want hij zat altijd in de luiertas). Anders heb je wel van die "tasachtige" grotere verhogers, ook handig maar wel wat groter om mee te nemen.
als je een beetje grote koffer hebt past het zitje er wel in hoor. In die van ons iig wel (is wel een grote hoor, want de wagenbak van de bugaboo past er ook in).. Ikzelf zou niet met een kinderstoel gaan slepen, bijn overal hebben ze wel een kinderstoel, wel vaak zonder riempjes, ik heb daarvoor een tuigje aangeschaft, die kun je ook voor de kinderstoelen gebruiken, ideaal vind ik en het scheelt een hoop gesleep.. en anders idd zoiets als sidmick zegt overwegen..
Dat was ook mijn gedachte eigenlijk, ze hebben overal wel kinderstoelen, zowiezo in hotels en in vakantieparken (ook bedjes), en in restaurants staan er meestal een hele rij klaar. ALs je gaat camperen via een reisorganisatie kan je ze ook vragen. Alleen als je zelf gaat kamperen dan kan je er best eentje mee slepen. Ik heb voor als we naar mensen gaan zonder kinderen de ikea kinderstoel, die plasticen, die kan je uit elkaar halen en heb je een klein pakketje.
Jah voordat we gaan boeken zal ik het even aanvragen want een kinderstoel is wel handig we gaan naar een soort vakantiehuisje via Eliza was here