Hoi, Ik wil mijn vriend een cadeau doen en ben op zoek naar een hele goede (niet heel erg dure) draagzak voor de baby op zijn rug? Heb al een beetje rondgezocht maar vind teveel draagzakken (vooral buik) door elkaar en zie door de bomen door het bos niet meer. Iemand enig idee wat ik aan kan schaffen voor mijn vriend? Bedankt en groetjes, S0fie
ik heb net de boba gekocht, helemaal verliefd! kan op de buik en rug, en sinds kort kan hij ook voor kindjes vanaf 7 pond. Andere goede dragers zijn de beco butterfly, de manduca en de bondolino. Volgens mij kunnen deze allemaal zowel op de buik als op de rug en je draagt de kindjes in een natuurlijke houding. kijk bv even op draagkrachtig.nl of babybij.nl
Zelf heb ik de bondolino, deze is echt vanaf de geboorte te gebruiken. Maar als ze erg klein zijn is dragen op de buik wel fijner voor je kindje, dan kan je ook zien hoe het met je kindje is. Met de bondolino kan je buik en rugdragen. Bondolino babydrager | Babydrager / draagzak | Babybij De beco butterfly heb ik ook gehad, maar ondanks dat daar op staat dat hij vanaf de geboorte te gebruiken is vond ik hem echt pas fijn toen Mart een maand of 4 was en Mart was al een flink ventje toen. Babybjorn is acht af te raden, heeft een slechte houding voor de heupjes. En ze zijn erg duur en lelijk
Dank jullie wel Heb inmiddels gezocht en idd de bondolino gevonden en heb een mooie groene voor mijn vriend besteld. Idd de eerste tijd zal kindje op de buik gedragen gaan worden maar later na een maand of 3 willen we de bergen in en dan kindje op de rug als dat kan en anders op de buik. Wat me ook aansprak is dat hij tot 36 maanden te gebruiken is en daarna kunnen ze mooi zelf aan de wandel hahaha..... Groetjes, S0fie
heel veel plezier met de bondolino. Ik heb echt vrij veel dragers gezien en geprobeerd en ik vind de bondolino voor kleine kindjes echt de fijnste. Omdat hij van doekenstof is is hij heerlijk zacht.
Een goede aankoop, al voorspel ik je nu vast dat je je kindje met 3 maanden echt nog op de buik draagt omdat je dan zo lekker kan knuffelen en je mooie baby continu kan bewonderen
Dat denk ik ook! Zelfs met zes maanden vindt ik mijn zoon veel te ver weg om mijn rug. Kan ik niet aan zijn haartjes ruiken enzo