Dag dames, was vanochtend in de Hema, en ze staan er weer, de elektrische kruiken van de Hema (39,90 euro), ik heb overigens eentje van Koozzzi gekocht, in de aanbieding bij marskramer 29,90 i.p.v. 59,90. Groetjes!
Bedankt voor de tip! Wat is jouw ervaring met de Koozzzi? Ikw il er graag één aanschaffen, want heetwaterkruiken vind ik eng. Blijft hij lang genoeg warm? Gaat het opladen snel? En heb je er aan één genoeg?
Ik lees overal dat de kraamzorg liever niet heeft dat deze gebruikt worden? Kan iemand daar wat meer over vertellen?
Wij hebben hier 2 kruiken 1 gewone en 1 oplaadbare van de hema, ik kan zelf de gewone kruiken niet open krijgen dus voor mij een ideale oplossing. De kraamzorg hier vond het ook niks omdat ze niet lang genoeg warm blijven. Wij/ik heb hem wel gebruikt als mijn man eens niet thuis was om een gewone kruik te maken maar zodra hij thuis was ging er snel een gewone kruik bij in bedje want de oplaadbare blijft echt niet langer als 3 uur warm. Vond het zelf ook een groot nadeel dat hij 8 minuten op de lader moest en dan kon je hem nog aanpakken en inrollen, maar stond hij langer als 8 minuten dan werd hij al warm en koelde erg snel weer af omdat hij niet ingerold was. Al met al vind ik het een prima noodoplossing maar om ze volledig te moeten gebruiken ipv de standaard kruik daar vind ik ze niet goed genoeg voor, maar dat is mijn persoonlijke mening.
wat Blaine zegt is ook de reden dat de kraamzorg ze afraad. omdat ze niet lang genoeg warm bleven. ik heb een bellywarmer en die blijft 6 uur warm. heb er echt veel gebruik van gemaakt. ging in de winter ook gewoon mee in de kinderwagen als wij een dagje buiten waren. dat zou ik niet met een warmwaterkruik doen. maar ook hier de eerste maand alleen maar warm water kruiken. totdat hij zelf goed op temperatuur kon blijven.
Ik heb een belly warmer en bij dochter gewoon mogen gebruiken van het kraambureau. Dochter is van december 2007 en het was toen goed koud. Met de belly warmer bleef ze goed op temperatuur. In de kinderwagen gebruikte ik hem ook om de wagen op te warmen.
Ik gebruik hem ook maar alleen om het bedje/de wagen voor te verwarmen als het koud is. Toen ik nog nachtvoedingen moest geven deed ik de kruik in de slaapzak. Om je baby warm te houden als ze net geboren zijn vind ik ze niet lang genoeg warm.
omdat ik die electrische gewoon kan opladen in het stopcontact als ik in een restaurant zit. de heetwater kruik koelt af en die krijg je niet meer warm onderweg
Mijn kraamhulp zei dat je een warmwaterkruik sowieso nooit mee mag nemen in de kinderwagen! Door het hobbelen kan de dop losraken en het hete water over je kindje komen. Ik heb trouwens de Koozzzi en hij bevalt goed. Ik ben niet zo'n fan van geklooi met kokend heet water. Mijn dochtertje is nu 6 weken en ik gebruik 'm nu om haar bedje voor te verwarmen. Ideaal. 's nachts tijdens de voeding herhalen we dat nog een keer als we het idee hebben dat het nodig is. Heb het idee dat ze in een voorverwarmd bedje eerder weer in slaap valt.