Schoonmaken medela borstkolf

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door lalalala, 30 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lalalala

lalalala Lid

30 jul 2009
    20
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,
    Vraagje.... hoop dat iemand mij kan helpen....

Ik heb de Medela Freestyle borstkolf gekocht en net voor het eerst gebruikt. Echt een super ding! Maar nu vraag ik me af hoe het slangetje dat erbij zit (waar de melk doorheen gaat, onderdeel B) gereinigd moet worden... Weet iemand dit?

Alvast bedankt!

Gr Lalalala

2. Ireen

Ireen Fanatiek lid

8 sep 2008
    2.305
    1
    0
    ik kolf ook met de freestyle, maar welke slangetjes bedoel je? Bij mij komt er enkel melk in de schilden en alles wat daarbij hoort en de flesjes. De slangetjes (zeg maar 3 slangetjes op stuk, 1 naar de kolf en twee naar de schilden/flesjes) blijven bij mij zonder melk. Misschien doe je iets niet helemaal goed, heb je alles goed in elkaar zitten?

Groetjes,
    Ireen

3. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.334
    36.194
    113
    Ik heb ook de freestyle, maar idd geen slangetje waar melk doorheen gaat?

4. lalalala

lalalala Lid

30 jul 2009
    20
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor de reacties!

Wat een domme (melk)koe ben ik zeg. Jullie hebben gelijk, er gaat geen melk door de slangetjes! Vandaar dat ik nergens kon vinden over het schoonmaken ervan!

Groetjes Lalalala

5. Elmo

Elmo Niet meer actief

Whahahah *proest*
    Ik dacht nog, das niet handig, omdat het zo lastig schoonmaakt ;)
    Ik laat de slangetjes wel vaak even naar beneden "uithangen" zodat het condens er een beetje uit kan.

6. appeltje

appeltje Niet meer actief

Als je de slangen na het uitkoken keihard ronddraait, dan 'vliegt' het vocht er ook uit.

7. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ons is gezegd de slangen niet uit te koken. Mits er geen melk in komt natuurlijk (als je de flesjes goed rechtop houdt en het loopt gewoon door, worden de slangen niet vies).
    Hmmmmm

Deel Deze Pagina