Haai meiden, gister voelde ik de hele dag een soort druk op mijn stuitje, verder geen betekenis aangegeven. 's Avonds kreeg ik ineens een soort menstruatiepijn, alleen dan heftiger. Een constant zeurende pijn, bewegen ging bijna niet. Na een uur was het weg. Toen zo;n 1,5 uur later begon het weer, erger dan de eerste keer alleen nu ook met krampen er tussen. Ik dacht.. het begint. Maar na een uur stopte het en hele nacht nergens meer last van gehad. Nu een soort spierpijn/ stijf gevoel in mijn lichaam. Herkent iemand dit, wat zou dit kunnen zijn??
het zouden best wel eens voor weeen kunnen zijn.die kunnen ook echt aan voelen als echte weeen.en weetje het niet zeker even je vk bellen.succes met de laatste lootjes
Dank je! Zou dat wat zeggen over de duur nog? Betekent dat dat er al wat rommelt, het misschien wel eerder komt? Of dat het ook nog 5 weken zou kunnen duren?
helaas zegt dat niet zoveel.het kan no gwel even opzich laten wachten.of het komt wel heel snel.nogmaals succes met de bevalling
je lichaam is aan het rommelen denk ik...bij mij heeft het altijd direct doorgezet dus heb geen ervaring... Maar klinkt als een begin!