Sagenic luieremmer

Discussion in 'De babyuitzet' started by Fiene, Sep 5, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Fiene

Fiene Fanatiek lid

Jun 27, 2008
    2,432
    0
    0
    Wij hebben dus een oude Sagenic luieremmer en hadden tot voor kort meer dan genoeg navullingen.
    Nu moesten we dan toch een navulling kopen en er werd gezegd dat de nieuwe navulllingen ook in de oude emmer pasten.
    Uh ja, dat gaat dus niet, de ring is een maat te groot.
    Iemand die enige idee heeft hoe ik m dr toch in krijg? Om nou mijn man naar de baby zaak te sturen met emmer en al gaat me ook een beetje ver.

2. anouk31

anouk31 Bekend lid

Nov 22, 2006
    590
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs
    Zuid Limburg
    Mijn vriendin heeft ook een oude sangenic luieremmer. En hetzelfde probleem gehad. Die nieuwe cassettes passen er echt niet in. Zij heeft het geluk dichtbij de Duitse grens te wonen. Daar krijg je die oude cassettes nl. wel nog. Ik weet niet waar je woont, maar misschien heb je er iets aan.

3. Fiene

Fiene Fanatiek lid

Jun 27, 2008
    2,432
    0
    0
    Bedankt! Toch fijn dat ze hier bij de premaman beweerden dat het wel ging. Nu natuurlijk de verpakking al lang en breed verbroken dus terugbrengen gaat ook niet meer.
    Helaas, Duitsland is iets te ver weg op de fiets (Belgisch Limburg) dus dat gaat m niet worden. Misschien toch maar een nieuwe emmer kopen dan, maar gezien we er 2 nodig hebben wordt dat ook weer zo'n duur geintje.

4. prietpraat

Feb 18, 2008
    7
    0
    0
    Heb zelf ook een oude Sangenic gekocht. En alvast navraag gedaan mbt navullingen. Zelf nog niet gekocht, maar bij Prenatal werd gezegd dat je de nieuwe vulling wel kan gebruiken als je de plastic ring eruit laat. Ik weet niet of het werkt, maar dat werd me verteld. Ik ben zelf benieuwd of het werkt!

5. Fiene

Fiene Fanatiek lid

Jun 27, 2008
    2,432
    0
    0
    Ja dat werkt dus niet, als je die ring eruit laat heb je enkel de zakjes :s
    Hmm toch mn man maar op pad sturen met emmer en al :)

6. Baylee

Baylee Fanatiek lid

Jan 21, 2008
    2,417
    0
    36
    ik heb ook een oude luieremmer en heb nu maar de navulling gekocht om het proberen maar bij mij past ie wel gewoon ?
    Moeten jullie ook als je de luier erin doet het met de hand draaien tot de luier afgesloten is ?

7. sonja

sonja VIP lid

Mar 5, 2006
    5,270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    bij de action/etos/wibra heb je doosjes met losse luier zakjes , zitten er 100 in voor 1 euro ofzo.
    ik heb ook zo een luier emmer maar vond het een dure aanschaf die ringen,tis dat ik de emmer heb gehad.
    nu gooi ik de luier in een zakje en zo in de emmer.

8. Lientje

Lientje Fanatiek lid

Nov 24, 2005
    4,063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
  9. Kathy

Kathy VIP lid

May 22, 2005
    5,535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, België
    @Fiene: jij woont in België toch of heb ik het nu zo mis? Anders ik heb nog een nieuw model sangenic en als je wil, mag je hem overnemen voor €10 incl. verzendkosten.
    Mocht het je interesseren, stuur maar een pb.

Groetjes,

Kathy

Share This Page