hallo Wij gaan de stokke kinderwagen aanschaffen en zit heel erg in dubio of we daarbij ook de reiswieg gaan aanschaffen... we hebben namelijk voor thuis en de omgeving mijn oude eigen ouderwetse kinderwagen met een lekkere royale bak voor in de winter. Nu kan de izi sleep van stokke ook in de liggende positie gezet worden. Mogen ze dan ook langer hierin liggen dan in de "normale" maxi cosi's?? wie weet hierop het antwoord?
Volgens mij, maar ik heb de Izi sleep nooit van dichtbij gezien, zitten ze nog steeds met een gekromde rug in die Izi sleep. Dus liever niet te lang daarin. Want die Izi sleep is toch de Stokke variant op het Maxi Cosi autostoeltje?
met de stokke izi sleep kun je ze plat neerleggen... het ruggetje is zo niet meer in een kromme stand.... de heupjes blijven wel gebogen.. dit in de verschillende winkels dit weekend nagevraagd.... het antwoord blijft wisselend, maar waarschijnlijk is het niet verstandiger om ze er langer in te laten liggen... voordeel van de stokke... je kan ze ook in op korte stukken plat neerleggen en hij oogt veel steviger nadeel van de stokke hij is duurder en zwaarder