Wat is straks goed voedsel om te eten na herstel bevalling en voor de BV? Zijn er gerechten/ groentes / fruit die er aan bij dragen? Zorg ik dat die straks in huis liggen!
Volgens mij is t genoeg als j gewoon zorgt voor voldoende vezels, vocht fruit en groente en zuivel .. Eet elke dag goed en gevarieerd en zorg dat je genoeg rust en bijslaapt!!! Dat is ook enorm belangrijk!
Dadels zijn lekker krachtvoer voor na de bevalling, al weet ik niet of t iets doet op de melk - geeft tenminste een lekkere smaak!
Om de eerste ontslasting na de bevalling te vergemakkelijken had ik roggebrood in huis gehaald. Elke lunch twee roggebroodjes en ik heb nergens last van gehad. De tweede dag de ontslasting gehad en die ging supermakkelijk! Verder bergen fruit! goed voor de vezels en energie.
Ze zeggen biefstuk zit veel ijzer in. Maar kan een oud fabeltje zijn. Bruinbiertje maar dat mag tegenwoordig niet meer haha. Gewoon eten waar je trek in hebt. Lijkt me het verstandigst.
biefstuk om aan te sterken, gekleurde muisjes (anijs) voor de borstvoeding, dus veel beschuit met muisjes eten en verder veel drinken, gezond eten, rusten en genieten!
ohja wist ik niet van de muisjes....ik heb nog steeds de verslaving ervan overghouden...eet het nog steeds!! hihihi
Ijzerrijk voedsel Veel eiwitten Vette vis En natuurlijk verse groenten en fruit en zilvervliesrijst en volkorenbrood enzo.