Kinderwagen

Discussion in 'De babyuitzet' started by Renske66, Dec 13, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Renske66

Renske66 Lid

Sep 26, 2015
    97
    2
    8
    Hoi mama's,

Wij gaan binnenkort kijken voor een kinderwagen, maar ik vroeg me eigenlijk af of iemand mij kan vertellen wat wij daar allemaal voor moeten aanschaffen?

Uiteraard het onderstel, de bak, voetenzak? matrasje? (of zit dat er bij?) tas? En als de kleine wat ouder wordt... Zitgedeelte? Of zit dat er ook bij?
    Maxi-Cosi? Maar ik zie ook wel eens adapters voorbij komen? Of is dat voor in de auto?

Zoals je ziet, ben ik nog een leek :)

2. cactusje

cactusje VIP lid

Feb 12, 2015
    6,752
    1,993
    113
    als je een complete set koopt zit alles er meestal al wel bij.
    adapters verschilt nog al wel eens of die erbij zitten.
    die zijn niet voor in de auto maar voor je wagen zelf.
    bij de mijne heb ik ze bv nodig om de wagenbak of maxicosi er op te zetten.
    alleen de wandelwageninzet past er op zonder de adapters.
    tas zit er vaak niet bij net als een boodschappen netje/mandje onderaan de wagen.
    bij maxicosi verschilt het ook nog wel of er een voetenzak bij zit.
    wagenbak zit matrasje in en vaak ook een dun dekentje en wandelwageninzet zat bij mij iig wel een voetenzak in.

3. madelein

madelein VIP lid

Feb 28, 2011
    6,758
    623
    113
    Wij hebben een joolz gekocht en daar zat alles bij behalve de adapter voor de maxicosi.
    Dus incl voetenzak, verzorgingstas, wieg, boodschappen ding, wandelwagen inzet.

4. kleineM

kleineM Fanatiek lid

Oct 7, 2014
    3,215
    1,516
    113
    volgens mij hangt het af van de aanbieding of je de luiertas en voetenzak er bij krijgt (of bijvoorbeeld een maxicosi). Als je een comi-wagen koopt, krijg je in ieder geval (volgens mij, maar vul me gerust aan dames!);
    - onderstel
    - reiswieg (met het matrasje dat in de reiswieg ligt)
    - wandelwageninzet (dit gebruik je ongeveer na een half jaar)
    - Meestal zit er een soort mand onderaan het onderstel. Je kan zelf een boodschappennet extra bijkopen.
    - Vaak krijg je de regenhoes er ook bij en kun je bijvoorbeeld een muggennet los kopen.

5. littlemunchkin

littlemunchkin Fanatiek lid

May 12, 2015
    1,811
    1,004
    113
    Dit idd. Wel opletten dat de reiswieg er inderdaad bij zit. Bij sommigen moet die apart in de bestelling erbij gezet worden.
    Overigens krijg je bij de meeste winkels momenteel ook een verzorgingstas(of korting van die waarde op tas naar keuze) en een maxi cosi(of korting van die waarde op maxi cosi naar keuze). Dus dat is het ook waard om naar te kijken.
    Zelf kreeg ik er ook nog een voetenzak en een maxi cosi speeltje bij. Naast het bovenstaande.

6. Rietje88

Rietje88 Niet meer actief

Gewoon erg goed opletten en evt naar vragen. Het verschilt heel veel per wagen en winkel. Bedenk van te voren wat je er graag bij wilt hebben en hoeveel je wilt besteden.

7. Renske66

Renske66 Lid

Sep 26, 2015
    97
    2
    8
    Bedankt allemaal!! Ik ga me er goed in verdiepen, maar dit heeft me goed geholpen! :)

8. San1984

San1984 Fanatiek lid

Apr 26, 2012
    1,066
    0
    0
    En kijk op internet rond waar de kinderwagen het goedkoopst is.
    Er gaan nu veel oude kleuren uit tegen leuke prijzen.

Share This Page