welke bugie vinden jullie het prettigs

Discussion in 'De babyuitzet' started by binnabinna, May 14, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. binnabinna

binnabinna VIP lid

Dec 19, 2007
    10,027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    welke bugie vinden jullie het pretigs

in alles dus mee op de fiets, mee in de auto opklapen
    hoe ze der in zitten. drie wielen of 4 wielen.

ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

bedankt

liefs sabrina

2. knorretje21

knorretje21 VIP lid

Jan 1, 2008
    5,805
    0
    0
    topmark buggy.. ideaal makkelijk in te klappen. licht en kan alysia lekker in de ligstand. mijn aanrader :)

3. janette

janette VIP lid

Feb 26, 2007
    5,113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    vind de buggy mider lopen als de wandelwagen.
    Als het moet, op de fiets en naar zwemmen neem ik hem wel mee.
    maar wij hebben ook de topmark met 4 standen...maar erg licht vind ik hem niet hoor...8kg...

4. Mammie85

Mammie85 Lid

Apr 28, 2008
    12
    0
    0
    Ik heb al een aantal geprobeerd maar de zapp blijft het lichst rijden.
    Een nadeel daarvan is dat hij niet in ligstand kan en dus niet geschikt is voor hele jonge kindje die nog moeten slapen in de buggy..

En dan komt de maclaren die ik ook erg fijn vind duur voor ene buggy maar kwa kaliteit heb je dan ook wel wat! en ook licht en kan in ligstand!

5. Carla1980

Carla1980 VIP lid

Jul 16, 2006
    5,833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Ik heb ook de zapp en vind hem erg fijn. en aangezien ik deze buggy niet gebruik als ik uren door de stad ga lopen of iets dergelijks mis ik het niet dat ie geen ligstand heeft

6. sunshine80

sunshine80 Actief lid

Apr 13, 2008
    409
    0
    0
    Ik heb de macclaren..je betaald er wel voor maar vind het een super stevige buggy en hij kan in meerdere standen. Neem hem ook mee op de fiets en gaat ook perfect. In en uitklappen is ook super eenvoudig.

7. wendyfardo

wendyfardo Bekend lid

Jul 6, 2006
    737
    0
    16
    dedemsvaart
    hier ook de quinny zapp

vind het ook geen nadeel dat ie niet in ligstand kan maar mijn mannetje is natuurlijk ook wat ouder en voor hele dagen in de stad gebruik ik me we gewone wandelwagen

8. Jo79

Jo79 VIP lid

May 6, 2007
    25,068
    3,862
    113
    De Zapp, en inderdaad, voor lange wandelingen ofzo gebruik ik haar wandelwagen. Ik heb pas sinds kort de stof erop gezet, daarvoor gebruikte ik hem voor de maxicosi. Ik heb ook wel voor andere wagens gekeken, maar de meeste vond ik wat gammel. Bovendien levert het vaak tweedehands niets op en voor die Zapp kun je nog aardig wat vragen.

9. Manuela79

Manuela79 VIP lid

Aug 7, 2006
    10,145
    0
    0
    Hilversum
    Ik heb een topmark, gekregen van een vriendin (gebruikt) dus geen idee wat zo'n ding kost, maar ik vind hem erg fijn, makkelijk in en uitklappen, verschillende standen. We moesten wel even de wieltjes smeren hihi, toen reed hij weer als een tierelier!

10. Sharon20

Sharon20 Fanatiek lid

Feb 19, 2008
    3,365
    0
    36
    essen
    wij zijn van plan om van het weekend een topmark 3-1 te bestellen. heb er al veel goede commentaren over gehoord. hij kost op het moment 300 euro dus dit valt reuze mee! ( wou eerst een quinny speedy ofzo maar zijn nogal duur, en aangezien ik de kinderwagen van mijn ouders krijg vind ik dat ik niet zo'n hoge eisen kan en mag stellen )

de topmark rijd heel erg ligt en is inderdaad gemakkelijk in te klappen.
    hij heeft 4 wielen en ikzelf vind het idee leuk omdat hij zo stabieler is.
    ook vind ik het fijn dat je de kinderzit naar 2 kanten kan draaien (naar je toe en van je weg zeg maar...)

als iemand niet zon goede ervaring heeft met de topmark hoor ik het graag :)

11. hittepetitje

May 12, 2008
    36
    0
    0
    groepsleerkracht
    Ik heb onlangs voor het eerst een nieuwe buggy aangeschaft, bij mijn derde zoon,haha. Ik heb een mutsy spider en ben erg tevreden. Hij ligt ingeklapt op de kist in de gang zodat ie geen ruimte inneemt. Maar op de fiets kan ie niet. Ik heb een heel oud mc larentje,ook suuuper! Kun je met een hand rijden. Op marktplaats heb je er zat,ook mooiere.

12. augustus

augustus Niet meer actief

Ik heb een topmark wagen, maar heb van de week een maclaren buggy besteld.
    Heb voor dit merk gekozen omdat het een beetje oud en vertrouwd is. En de buggy is duurzaam..
    In de winkel vond ik hem ook het fijnste rijden.
    Hij oogte ook het meest stabiel/ stevig.

Share This Page