bloed bij ontlasting, aambeien?

Discussion in 'Zwangerschap en werk' started by Bumba2009, Apr 2, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Bumba2009

Bumba2009 Actief lid

Dec 6, 2008
    103
    0
    0
    Heb al een tijdje pijn als ik naar de wc moet, zoeen gevoel alsof het scheurt als mn ontlasting naar buiten komt.
    Verder kan ik ook moeilijker naar de wc. Eeerst moest ik een paar keer per dag en nu maar 1 keer en gaat ook erg moeilijk.
    Vorige week had ik een inimini beetje bloed bij het afvegen maar vandaag was het echt een hele plas dat bovenop mijn ontlasting in de wc viel en aan het wc papier zat. Het is helderrood maar vind het nu wel eng.
    Dacht eerst dat het uit mn vagina kwam en dat er iets met de baby was maar heb t getest met wc papier en het kwam van mn anus.
    Kan dit nu kwaad?
    Moet ik hiervoor naar de huisarts of kan ik er zelf iets aan doen?

2. joyce1980

joyce1980 Fanatiek lid

Oct 21, 2006
    2,308
    0
    0
    vervelend voor je, maar bloed bij de ontlasting is altijd een reden om de huisarts te raadplegen.
    het kunnen wel 101 dingen zijn, van aambeien tot een klein scheurtje. en alles wat er tussen in zit.
    er is maar een manier om er echt achter te komen en dat is je huisarts ff bellen!

joyce

3. Annemarie76

Annemarie76 Fanatiek lid

Nov 25, 2008
    2,765
    0
    0
    wijkziekenverzorgende
    West-Stellingwerf
    Ik snap ff niet de link met "zwangerschap &werk" of werk in die zin dat de onlasting kwijt raken een flinke klus is?

:p O:) :) =P~ :D

4. natjes

natjes Niet meer actief

ik had precies hetzelfde en heb van de verloskundige een recept curanal gekregen..zowel pillen al zalf.. ga vandaag ermee beginnen!

Share This Page