5 maand nieuwschierig

Discussion in 'Borstvoeding' started by lovekees, Dec 4, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. lovekees

lovekees Bekend lid

Oct 8, 2010
    814
    0
    16
    NULL
    NULL
    onze dochter is nu 5 maand en is zeer nieuwschierig smiddags laat ze vaak los om effe te praten of te kijken,
    de eerste paar minuten drink ze goed
    herkennen jullie dat ook??
    gaat het weer over of niet...:(

2. butterfly29

butterfly29 Actief lid

Aug 12, 2010
    180
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ons zoontje van bijna 5 maanden doet precies hetzelfde. Ik ga nu vaak boven zitten, met de gordijnen dicht en dan gaat het iets beter.

3. Loki09

Loki09 VIP lid

Oct 2, 2009
    7,631
    2
    38
    Brabant
    Hetgaat vast over, maar wanneer kan ik je niet zeggen want mijn dochter van 7 maanden doet het nogsteeds :D. Ze vind alles interessant en draait zich nu volledig om als ze bij me ligt te drinken (ook bij de fles, trouwens) en is snel afgeleid. Ach, ze pakt wel wat ze nodig heeft!

4. red88

red88 VIP lid

Dec 3, 2008
    13,137
    0
    0
    Volgens mij wordt dat straks nog erger ;) Hier tenminste met 9 maanden dat ze het veel te druk had met andere dingen. Even 1-2 min. drinken en daarna hup weer van m'n schoot af.

5. Bertha

Bertha Bekend lid

Oct 13, 2010
    850
    1
    18
    NULL
    NULL
    Hier ook!! Ik sproei alles onder door dat mevrouw om zich heen wil kijken!
    Of ontzettend spartelen met beide benen en zwaaien met haar bovenste arm.
    Of ook favoriet: flink in de borst knijpen auw!

6. M02

M02 Fanatiek lid

Nov 17, 2008
    1,372
    0
    36
    Hahaha :) Bertha, mijn zoontje is pas 4 maanden en doet dat nu al, dat beloofd nog wat :p!!!

7. Omelet

Omelet VIP lid

Nov 14, 2008
    14,874
    2
    0
    Hier laat hij niet los en draait zijn hoofd terwijl hij blijft doordrinken *auw* ;)

8. Pinjo

Pinjo Bekend lid

Jan 5, 2008
    672
    0
    16
    Haha, zeer herkenbaar dit! Ik zit regelmatig ongewild mijn boobies te showen omdat meissie ff wil koekeloeren. Wel een groot minpunt: 's avonds en 's nachts drinkt ze nu weer vaker. Toch om 'in te halen' denk ik. Doet ze ook als ze naar oppas is geweest (drinkt niet graag uit fles).

Wat helpt is een rustig plekkie, maar ja, dat gaat niet altijd met een peuter in huis...

Share This Page