onze dochter is nu 5 maand en is zeer nieuwschierig smiddags laat ze vaak los om effe te praten of te kijken, de eerste paar minuten drink ze goed herkennen jullie dat ook?? gaat het weer over of niet...
Ons zoontje van bijna 5 maanden doet precies hetzelfde. Ik ga nu vaak boven zitten, met de gordijnen dicht en dan gaat het iets beter.
Hetgaat vast over, maar wanneer kan ik je niet zeggen want mijn dochter van 7 maanden doet het nogsteeds . Ze vind alles interessant en draait zich nu volledig om als ze bij me ligt te drinken (ook bij de fles, trouwens) en is snel afgeleid. Ach, ze pakt wel wat ze nodig heeft!
Volgens mij wordt dat straks nog erger Hier tenminste met 9 maanden dat ze het veel te druk had met andere dingen. Even 1-2 min. drinken en daarna hup weer van m'n schoot af.
Hier ook!! Ik sproei alles onder door dat mevrouw om zich heen wil kijken! Of ontzettend spartelen met beide benen en zwaaien met haar bovenste arm. Of ook favoriet: flink in de borst knijpen auw!
Haha, zeer herkenbaar dit! Ik zit regelmatig ongewild mijn boobies te showen omdat meissie ff wil koekeloeren. Wel een groot minpunt: 's avonds en 's nachts drinkt ze nu weer vaker. Toch om 'in te halen' denk ik. Doet ze ook als ze naar oppas is geweest (drinkt niet graag uit fles). Wat helpt is een rustig plekkie, maar ja, dat gaat niet altijd met een peuter in huis...