Ik heb een enkele elektrische van Avent. Op zich prima, maar als ik nu nog eens zou mogen kiezen dan zou ik deze kiezen. Hoor ik veel goeds over en zeker als je gaat werken is een dubbele fijn. Freestyle Ik zou hem niet gaan kopen voor je kindje er is. Straks lukt het niet of zo en dan zit je met zo'n duur ding.
helemaal mee eens! Ik was ook van plan op bv te geven en een kolf van te voren te kopen, gelukkig niet gedaan... want de borstvoeding lukte helemaal niet! had ik ook mooi met een duur aparaat gezeten
Ik wil erg.graag bv geven. Liep tegen een medela mini kolf electric aan voor 45 euro nieuw uit de wiinkel. Dus heb deze toch maar gekocht.
Idd wachten tot je kindje er is en de bv goed loopt. Dan is het de vraag wat je wilt met kolven, wil je af en toe eens wat kunnen kolven als je een dagje weg wilt dan volstaat een enkele handkolf of enkele elektrische kolf prima maar wil je ook tijdens je werk nog langere tijd blijven kolven dan zou ik zeker nadenken over een dubbele elektrische kolf. Ik ben begonnen met een elektrische handkolf van Avent. Deed het prima voor het begin maar omdat ik op gegeven moment toch vaker moest kolven dan ik vooraf had gedacht heb ik na 6 maanden alsnog een dubbele elektrische kolf van Medela aangeschaft (Freestyle). Ben daar zó blij mee geweest en voor beebje2 ga ik hem zeker weer gebruiken als ik weer moet werken. Hoop zeker weer een jaar bv te kunnen geven. Medela Freestyle was nieuw een behoorlijke uitgave maar als ik terug denk aan wat een jaar lang (heb 14 maanden bv gegeven) poedermelk kost dan stelt het helemaal niks meer voor. Succes en vooral veel plezier met de bv!