Hi, Momenteel ben ik 17 week zwanger en geef nog borstvoeding aan mijn zoontje van bijna 16 maanden. Hij drinkt in de ochtend en avond nog bij mij. Hoe hier verder mee om te gaan tijdens de zwangerschap? Weet ook niet of hij nog genoeg krijgt,merk in ieder geval niets aan hem. Ook niet toen ik net zwanger was. Oldtim; tips en adviezen zijn welkom!
gefeliciteerd met je zwangerschap! Gewoon lekker doorgaan met voeden! Sommige vrouwen merken dat de tepels gevoeliger worden, of dat er minder melk komt later in de zwangerschap. Het kan zijn dat het langer duurt eer er een toeschietreflex komt. Sommige kindjes drinken 'droog', maar vinden het gewoon nog fijn bij mama en krijgen een paar slokken. Dit is nog steeds goed, hoe weinig ook! Tegen het eind van de zwangerschap zal je kindje merken dat zich weer colostrum vormt voor het nieuwe kindje! Ook dan kan je kindje gewoon blijven drinken. Kijk maar eens bij de vrijwillige borstvoedingsorganisaties via Samenwerkende Borstvoeding Organisaties - Welkom op de site van de Samenwerkende Borstvoeding Organisaties zij hebben informatie over voeden in zwangerschap en tandemvoeden (2 kindjes aan de borst) Gewoon doorgaan dus! Geniet ervan, groetjes Heidi