Hoi hoi, Ik heb even een vraag aan jullie? Ik geef mijn dochter bijna 11 maanden bv en hier genieten we beiden nog steeds erg van. Nou is mij aan aantal maanden geleden al opgevallen dat het borstweefsel wat richting mijn oksel zit ook na het drinken niet echt "zacht" wordt. Ik voel zeg maar duidelijk het weefsel zitten. Dit is aan beide kanten zo. Nu heb ik al verschillende dingen geprobeerd door te masseren, na kolven etc, maar eigenlijk heeft dit geen effect. Verder heb ik hier geen klachten van het is niet pijnlijk. Ik ben voor de zekerheid even langs de huisarts geweest en die zei dat ik evt als het niet weg gaat een echo kan laten maken. Nu is mijn vraag eigenlijk komt dit wel vaker voor? En zit hier dan ook gewoon nog melk in wat mijn dochter er niet uitgedronken krijgt. En hoe ontstaat dit? Kan dit komen door knellende kleding? Ik heb 's nachts vaak een hemdje aan wat ik naar beneden trek, later dacht ik misschien knelt dit wel wat af en is het zo ontstaan. En natuurlijk kan ik er wat aan doen of is dit niet erg? Wat een vragen, ik hoop dat mijn verhaal een beetje duidelijk is zo. Liefs Sasa
Hoi, borstweefsel loopt inderdaad helemaal door naar boven, richting oksel/schouder. Ook hier zitten melkkanaaltjes. HIer kan dus inderdaad ook stuwing ontstaan. Wanneer je er geen last van hebt, zal het weer verdwijnen. Kijk inderdaad goed naar wat oorzaak kan zijn: knellende bandjes, draagtassen, etc. Probeer dit uit te sluiten. Als het blijft kun je altijd nog verder kijken Groetjes Heidi