Ja, ik zag het! Je moet het maar weten heb gelijk alles nagekeken Het leek me bij de difrax wel fijn dat je kan kolven onder je shirt en je handen vrij hebt. Ik heb me verder nog niet verdiept in Medela. Jij wel? Hoop nog wat ervaringen van anderen te horen
Ik zou achteraf kopen , hier net zo, zondag besteld zonet is huis omdat ik leeg moet kolven 1 x daags. Maar kan maar zo dat dat helemaal niet nodig is. Mijn verzekering vergoed m trouwens dus dat kan je ook nog proberen Ik zou sowieso voor elektrisch gaan. Nog een tip het boek Borstvoeding van Stefan Kleintjes !
Je kan ook gewoon een gat in een bh knippen en daar de schelp tussen doen Hier de Medela Swing aangeschaft las er goede verhalen over. Volgend jaar in de nieuwe verzekeringsjaar schaf ik de Ardo Calypso aan dubbelzijdig
Ik heb ook de Calypso, maar dan enkelzijdig. Bevalt echt supergoed, mijn dochter is bijna 8 maanden en ik geef nog steeds bv en kolf dus ook nog steeds. Ik zou nooit een handkolf kopen. Krijg al rsi als ik eraan denk ...
Ik had een Medela Pump in Style. Dubbelzijdig en behoorlijk krachtig. Ik heb er een jaar fulltime mee gekolft. Met een kolfbeha (strapless, dus trek je zo over je voedingsbeha heen) heb je je handen vrij. Ideaal.