Hoy iedereen, Deze ochtend kreeg ik op de trein een harde klap tegen mijn buik. Er stonden vrij veel mensen op de trein, dus we stonden goed op mekaar gepakt... Plots gooit de man voor mij zijn sport tas over zijn schouders, en de zware tas beland recht op mijn buik. De moment zelf deed het echt veel pijn. Nu heb ik nog afentoe steekjes in mijn onderbuik. Maar ik heb sindsdien mijn kleine meisje niet meer gevoeld. Die man keek wel achterom, maar heeft zich niet eens sorry gezegd of niet gevraagd of het wel ging... Ik maak me nu wel een beetje zorgen over mijn beebje... Wat denken jullie zorgen om niets, of toch even laten controleren?
Als jij je zorgen maakt bel je toch even met vk... Dan mag je er vast wel even heen om hartje te horen... Toen ik dat had ben ik ook even gegaan.. dan voel je je snel weer beter meid... Nu twijfel je toch alleen maar... en met 5 min kan je daar van af zijn
Je baby is heel goed beschermd door jouw buikwand en de plens vruchtwater, dat kan echt heel veel hebben. Maar als je je ongerust maakt zou ik zeker even de vk bellen.
Je baby is idd goed beschermt, maar ik zou de vk even bellen en uitleggen wat er is gebeurt en zeggen dat je graag even het hartje wil horen. Dan ben je ook weer gerustgesteld. Wat een zak hooi die vent trouwens, je zou 'm toch &^%$#
Je beebje zit echt goed verpakt in jouw buik hoor. Maar idd gewoon even de VK bellen bij twijfel. Laat je 't ons weten wat je doet?
hey, ik had het van de week ook. was bij de supermarkt en iemand kwam de hoek om en botste frontaal met zijn kar tegen de mijne... kwam lekker hard aan. ze zei wel sorry maar ging gewoon weer verder. had ook veel buikpijn ineens... maakte me erg zorgen. gelukkig heb ik thuis een angelsound. ik hoorde mijn mannetje zijn hartje goed slaan dus was weer gerust gesteld. ik begrijp dus dat je je zorgen maakt! gewoon ff vk bellen
toevallig vanochtend heel wat topics gelezen bij 'vragen aan de verloskundigen' en ook daar werd bij soortgelijke dingen geadviseerd om even je vlos te bellen. Dus gelijk even doen hoor, zeker bij zo'n forse klap.
gewoon je vK even bellen... ik had die man toch wel even gezegd dat hij zich moet verontschuldigen! debiel
Ik heb even de gyn. gebeld, maar ik had haar assistente aan de lijn. De gyn was momenteel niet aanwezig en de assistente kon mij niets vertellen. De gyn zou me na 15.00uur terugbellen.
gelukkig dat je gebeld hebt, en als ze "vergeten" (dat gebeurd nog wel eens) te bellen, gewoon zelf weer bellen. ik heb eens gehad dat een kindje met de fiets van achter recht in mijn zij fietste, ik heb wel gevloekt, en was goed geschrokken. gelukkig was er niets aan de hand
Ik heb in het begin van mijn zwangerschap trappen gehad in mijn buik op straat (zinloos geweld ) en ik was ook heel bang maar gelukkig heeft mijn zwangerschap er niet onder geleden.
als je het niet vertrouwd effe bellen indd maar het an geen kwaad hoor je kindje zit heel goed beschermt in je buik ik ben vorige week met 25 weken van boven naar beneden van de trap gevallen recht met me buik tegen de kinderwagen maar er is niks aan de hand gelukkig
zo... kan zo kwaad worden als ik zulke dingen lees! Vooral die van de supermarkt met die karren herken ik zo... hier ook altijd van die ouwe wijven die gewoon met hun karren door douwen, terwijl ik daar met mijn dikke buik liep (eerste zwangerschap).... en verwachten dat ik maar even aan de kant spring.... Zelf ook nog eens twee keer tussen de poortjes van de metro gezeten, omdat die *&* dingen gewoon dicht gingen! maar idd.. anders zelf nog een keer bellen..... Laat je ff weten wat ze zeiden? xxmona
Ben toch een nachtje in het ziekenhuis geweest. Ik had lichte contracties. Maar intussen is alle oke. En onze kleine meid zag er perfect ui op de echo.