Barwerkzaamheden.

Discussion in 'De lounge' started by Rnate, Jan 8, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Rnate

Rnate Fanatiek lid

Jan 10, 2010
    1,985
    0
    0
    Ben benieuwd wat de meningen hierover zijn.

Wat vind jij ervan dat als een (jonge) moeder om de week 3 nachten achter de bar in een club staat. Kind gaat daarbij naar een vaste oppas 7 uur s'avonds tot een uur of 1 de volgende dag.

Vind je het oke, want werk is werk?
    Of hoord het niet omdat je je kind dan snachts naar oppas brengt en die dagen "weinig" ziet, of eventueel een andere mening.

2. Chiggy

Chiggy VIP lid

Aug 29, 2010
    12,876
    25
    38
    Rotterdam
    Ik vind het oke hoor. Uiteindelijk zie je je kindje dan nog best veel vind ik. Die van mij zit 4 dagen van 7.45-17.45 bij de gastouder...

3. kimv

kimv Fanatiek lid

Jul 8, 2009
    1,055
    0
    0
    werk is werk toch vind het een prima oplossing en je ziet je kleintje uiteindelijk meer als iemand die 3 hele dagen overdag werkt want ''s nachts slaapt ze toch.

groetjes kim

4. Antje77

Antje77 Fanatiek lid

Mar 10, 2009
    4,319
    238
    63
    Werk is werk ja. Er zijn genoeg beroepen waarbij je ' s nachts van huis bent. Ik zelf werk op een woongroep en krijg nu ook slaapdiensten. Dan begin ik om 15 uur ' s middags tot volgende dag 10 uur.

Als je er goed tegen kunt, waarom niet. Ik zelf zou het niet kunnen. Heb in het verleden nachtdiensten gehad. Dat haalde mij enorm uit mijn ritme, kon daar niet tegen. Nu met kids zou ik er helemaal niet aan moeten denken. Dan zou ik geen energie voor ze hebben.

5. Merryl

Merryl Fanatiek lid

Jun 25, 2012
    4,368
    192
    63
    Zelf zou ik het nooit doen. Een kind hoort niet stuctureel zoveel nachten ergens anders te slapen vind ik.

6. Linda86

Linda86 VIP lid

Werk is werk hoor! Lijkt me niks mis mee (al zou ik het zelf niet snel doen, omdat het gewoon mijn ding niet is). Maar ik denk niet dat je je kleine hiermee schaadt hoor.

7. kippiekip

kippiekip Niet meer actief

Werk is werk of je nou 3 nachten werkt of 3 dagen, het is werk.

8. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

Jan 7, 2013
    5,719
    477
    83
    Zolang het legaal werk is waarom niet? Ik zou het zelf nooit doen, maar zolang jij en je kindje er geen last van hebben. Gewoon doen.

9. Spoiled

Spoiled Niet meer actief

Ik zou er niet voor kiezen om m'n kind zovaak ergens anders te laten slapen.

10. Bl0nd

Bl0nd Actief lid

Dec 16, 2009
    418
    0
    0
    Havo afmaken.
    Groesbeek, ons stekje.
    Ik vind dat werk werk is.. En als jouw kindje 3nachten ergens anders slaapt bij een vaste oppas. Dat is (neem ik aan) niet zomaar iemand die je van de straat hebt geplukt.. Dus daar geef je veel vertrouwen in! Als je dat doet weet je met wie je te maken hebt. Daarbij, jouw kindje merkt er minder van dat hij ergens anders slaapt en jij "even weg bent" dan overdag denk ik.. En dan zie je jouw kindje meer dan ik. R is 4 dagen van 08.30 tot 16.30 bij het kdv..

11. lin80

lin80 Fanatiek lid

Apr 7, 2008
    2,798
    1
    0
    Ik vind het een geweldige oplossing juist omdat je zo meer tijd met je kind hebt. Je kindje slaapt ergens anders, dus de uren die je je kindje anders ook al slaapt en dus niet ziet ga je niet missen en zal je kindje jou ook niet missen. (misschien even tijdens de wenperiode, maar dat zal overdag hetzelfde zijn) Ik denk dus dat zowel jij als je kindje hier heel veel aan kunnen hebben. Dit is ook geen werk waar je je kind mee schaad, dus zou niet weten waarom je het niet zou doen. Als het werk jou bevalt en je goed tegen de nachtdiensten kunt denk ik dat het een prima oplossing is.

12. Ntje

Ntje Fanatiek lid

Nov 11, 2012
    3,720
    90
    48
    Almere
    Mijn moeder heeft dit ook bij mij en mijn 2 zusjes gedaan en wij zijn er goed uit gekomen hoor;)! Ik zou me niet druk maken en gewoon doen waar jij je goed bij voelt.

13. Fireangel

Fireangel Bekend lid

May 12, 2011
    585
    0
    16
    leerkracht speciaal onderwijs
    noord-brabant
    Vind het goed als mensen aan het werk zijn/blijven.
    En bovendien overdag kun je meer met je kinderen doen/aandacht geven dan 's avonds/ 's nachts.
    Met een beetje geluk ligt de kleine gewoon te slapen en merkt hij/zij niet eens dat er een oppas is.

14. Lovely83

Lovely83 VIP lid

May 29, 2008
    20,418
    3,298
    113
    Zou het doen!
    Ga je in een bar in Grunn werken? Kom ik een drankje doen :p

15. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

Sep 18, 2008
    5,406
    138
    63
    Female
    Gewoon doen. Als je kindje eenmaal gewend is dan weet ze toch niet beter. Uiteindelijk win je er alleen maar bij want je hebt meer effectieve uren met je meisje.

16. Rinajusase

Rinajusase Fanatiek lid

Jun 17, 2012
    2,078
    0
    0
    Secretaresse
    Midden Nederland
    Ik zou het zelf nooit doen, het is ook niet mijn ding en zeker niet om mijn kind(eren) ergens anders te laten slapen. Ik vind eigenlijk dat kinderen gewoon thuis horen te slapen bij papa en mama, maar dat is mijn mening hoor en puur een gevoelskwestie;)

Mijn man werkt ook nachtdiensten maar ik ben dan uiteraard gewoon thuis.

17. Rnate

Rnate Fanatiek lid

Jan 10, 2010
    1,985
    0
    0
    tsjah, helaas is er geen papa die thuis kan blijven. Ik ben alleenstaande moeder en zoek een manier om geld te verdienen. Ik wil mijn kind dan weer niet naar een kinderdagverblijf brengen :). Ik krijg vanuit mijn omgeving allemaal afkrakende reacties vandaar ff de vraag of het nou echt zo raar is ;)

18. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ik vind het niet raar hoor!

Mijn zoontje slaapt elke zondag bij oma en die past dan maandag de hele dag op! En wij draaien niet eens nacht diensten!

19. Rundeeprunwild

Rundeeprunwild Fanatiek lid

Apr 1, 2011
    1,612
    38
    48
    Nee ik vind het niet raar, werk is werk en je kleintje slaapt toch. En het is niet voor elke nacht dusja.. lekker doen!

20. Channes

Channes Fanatiek lid

Jul 24, 2008
    3,170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Waarom niet.. Zoals velen zeggen werk is werk.. Hier gaat liam op donderdag en zondag altijd bij oma of me broer slapen hun passen dan op op maandag en vrijdag. Als jij je er goed bij voelt gewoon doen!!

Share This Page