Mijn zoontje is bijna 9 weken en over 6 weken moet ik terug aan het werk. Tegen dan wil ik hem graag aan de fles hebben en indien mogelijk flesjes kV geven en thuis nog borst geven. Hij krijgt a sinds zijn 3w bijna dagelijks een flesje maar het is eigenlijk nooit een groot succes geweest. Zo drinkt hij bvb over 2 uren gespreid een 75cc. Die hoeveelheid is wel goed maar hij doet er gewoon te lang over. Maar eigenlijk verlopen de voedingen aan de borst ook erg onregelmatig. Er is precies nooit een duidelijk einde. Als hij lost en ik rond af kan hij ineens weer beginnen wenen. Leg ik hem aan drinkt hij terug. Alleen ‘s nachts (gelukkig) is het drinken en in slaap vallen. Ik wil nu dus graag een aantal voedingen vervangen door flesjes maar door die vreselijke onregelmatigheden weet ik het niet meer. Een uurtje geleden ook weer: hij weent, ik dacht “hij heeft honger”, dus ik probeer een flesje. Wil hij niet, weert zich af en schreeuwt. Ik leg hem aan, en hij drinkt. Hij stopt en lijkt tevreden. Maar nog geen halfuur later begint hij opnieuw te wenen. Ik weet gewoon niet meer wat te doen. Ik voel me hier echt niet goed meer bij maar weet niet hoe ik zelf meer regelmaat kan brengen... Wie kan me helpen?