Dames ik heb even jullie hulp nodig. Ik voel een borstontsteking opkomen. Heb die al 2 keer eerder gehad. Wie heeft er voor mij tips om te tij te keren zodat ik niet naar de HAP hoef vanavond?
Ow ja, ik heb toevallig nog een AB-kuur in huis. Wil die liever niet innemen natuurlijk. Maar ik geef morgen een feestje dus het komt echt heeeeeeeel erg ongelegen.
Waarschijnlijk weet je allemaal al...veel laten drinken en beginnen aan de "foute" kant, nakolven, voor de voeding een warme doek/compres op je borst. Voorzichtig van buiten naar binnen masseren. Ik heb wel eens gelezen dat een tandenborstel gebruikt kan worden (?). Onder de douche masseren. Veel drinken en rust nemen.. Geef je nog nachtvoedingen? Zo niet, maak nog even wakker voor een droomvoeding. Nog een keer extra legen. Een ibuprofen nemen. Wat een ellende he, wie weet kan je er toch nog voor zorgen dat het niet doorzet!
Ik slik na een galactocele en een mastitis op aanraden van de lk lecithine (voedingssupplement wat gebruikt wordt tegen hoog cholesterol, met als 'bijwerking' dat het je melk minder stroperig/klonterig maakt, zodat je minder snel verstoppingen krijgt). Heb je nu waarschijnlijk niks aan, maar misschien het overwegen waard als je zo vaak ontstekingen hebt.