Borstontsteking, help!

Discussion in 'Borstvoeding' started by shahrazed, Aug 23, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. shahrazed

shahrazed Fanatiek lid

Aug 12, 2012
    1,638
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dames ik heb even jullie hulp nodig. Ik voel een borstontsteking opkomen. Heb die al 2 keer eerder gehad. Wie heeft er voor mij tips om te tij te keren zodat ik niet naar de HAP hoef vanavond? :(

2. shahrazed

shahrazed Fanatiek lid

Aug 12, 2012
    1,638
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ow ja, ik heb toevallig nog een AB-kuur in huis. Wil die liever niet innemen natuurlijk. Maar ik geef morgen een feestje dus het komt echt heeeeeeeel erg ongelegen. :(

3. Zoe123

Zoe123 VIP lid

Feb 9, 2013
    11,823
    5,957
    113
    Female
    Waarschijnlijk weet je allemaal al...veel laten drinken en beginnen aan de "foute" kant, nakolven, voor de voeding een warme doek/compres op je borst.
    Voorzichtig van buiten naar binnen masseren. Ik heb wel eens gelezen dat een tandenborstel gebruikt kan worden (?). Onder de douche masseren. Veel drinken en rust nemen..
    Geef je nog nachtvoedingen? Zo niet, maak nog even wakker voor een droomvoeding. Nog een keer extra legen. Een ibuprofen nemen.

Wat een ellende he, wie weet kan je er toch nog voor zorgen dat het niet doorzet!

4. engeltje23

engeltje23 VIP lid

Aug 14, 2011
    9,348
    0
    0
    En naast het bovenstaande na de voeding goed nakoelen met ijscompressen!!

5. Shandy

Shandy Fanatiek lid

Jan 14, 2012
    2,603
    18
    38
    Niets aan toe te voegen....
    Veel rust...

6. MnnW

MnnW Fanatiek lid

Jun 10, 2013
    3,246
    2,364
    113
    Female
    Ik slik na een galactocele en een mastitis op aanraden van de lk lecithine (voedingssupplement wat gebruikt wordt tegen hoog cholesterol, met als 'bijwerking' dat het je melk minder stroperig/klonterig maakt, zodat je minder snel verstoppingen krijgt). Heb je nu waarschijnlijk niks aan, maar misschien het overwegen waard als je zo vaak ontstekingen hebt.

Share This Page