Herkent iemand dit? Ik heb al sinds gisteravond ontzettende steken enz achter en rechts naast mijn navel. Misschien dat ze er tegenaan is gaan liggen ofzo? Het doet iig pijn
Hier dus ook al 2 avonden pijn achter mijn navel! Precies of ik er inwendige steekjes tegen krijg... denk inderdaad dat beebje het een leuk plekje vindt...
heb ikook op en af al maanden lang... Soms weken niet en dan ineens weer een paar dagen of een week wel. Het zijn bij mij of mn darmen (heb magnesiumtabletten om alles maar soepel te laten verlopen zeg maar ) of het is een soort groeispurt waarbij ze tegen mn navel 'aangroeit' . Mn navel zit ook nog maar op het nippertje naar binnen, dus als ik het babytje nog ff bij me mag houden dan zal mn navel er wel uit floepen denk ik, hihi
Ik heb dat ook regelmatig. Ik voel dan ook de kleine op die plek heel goed. Alsof het zich van binnen afzet en zich lekker tegen mijn navel aanduwd. Echt een harde bobbel.
En ook ik herken het gevoel sinds een paar dagen... Ik merk het vooral als ik achter mijn bureau zit op mn werk, dan is het net of hij die 'druk' van mijn buik tegen het bureau niet leuk vindt en daardoor extra hard terug willen duwen (tegen mijn navel aan).
Bij mij zit hij er net boven, tegen mijn middenrif aan bijna. auw auw. en idd regelmatig een hard bolletje daar, lekker plekje schijnbaar
Die kleine hier vindt het leuk om met dr voeten te schuiven achter mijn navel langs, heel gemeen pijn! Zie echt van de ene kant van mijn buik een bult schuiven naar de andere kant van mijn buik, hahah.