op zij liggen voelt vervelend

Discussion in 'Zwangerschap' started by Fairytale, Jul 16, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Fairytale

Fairytale Niet meer actief

ik vroeg me af of jullie dit ook soms hebben..
    ik heb al een klein buikje, en als ik op mijn zij lig, zakt alles naar de zijkant, is heel normaal natuurlijk..
    ik dacht alleen plet ik de baby niet? ik dacht nee dat kan vast niet..
    maar in ieder geval.. als ik op mijn zij lig, rechter of linker zij, doet het soms wat zeer, trekt af en toe, heeft iemand dit ook? echt nu al vervelend, want op mijn rug liggen vind ik ook niks.

2. skatjuh87

skatjuh87 Niet meer actief

ik heb dit ook maar dat komt door het trekken aan je banden. Moet wel zeggen dat ik dit nog niet zolang heb en ik met 15 weken eigenlijk alles nog kon. Misschien is het wat gevoeliger bij jou. Maar je hoeft niet bang te zijn dat je je kindje plet hoor hihi. Die zit helemaal beschermd.

Liefs

3. corina83

corina83 VIP lid

Sep 10, 2009
    6,038
    0
    36
    Female
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Lekker die banden pijn.. ik voel het altijd als ik de hond uit laat en hij trekt een beetje.. dan voel ik het gelijk goed in mn buik.
    of als ik lig en ik strek mn benen..

4. Ckialita

Ckialita Bekend lid

Jan 28, 2009
    993
    0
    0
    Herkenbaar, had ik ook al met 15 weken. je kindje kun je niet pletten, daar hoef je je geen zorgen om te maken. Als je last hebt van dat trekken, kan je proberen om een kussen onder je buik te leggen zodat hij niet zo opzij zakt ;)

5. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

hier ook last van hoor maar alleen even in het begin als ik een tijdje zo lig wordt het alweer beter.. je kan ook proberen iets door te draaien dan lig je half op je buik..

6. tupp

tupp VIP lid

Jun 13, 2009
    22,782
    18,933
    113
    Female
    lerares basisonderwijs
    Ik had al vrij snel een (plat) kussentje onder mijn buikje liggen. Inmiddels heb ik echt een voedingskussen. Ik kan niet meer zonder! Anders heb ik inderdaad het idee dat mijn buik word opgerekt.

Share This Page