Hallo deskundige, Ik heb een tweetal vragen. Ik geef mijn dochtertje van 12 weken nog steeds BV. Sinds 8 weken krijgt zij ook zo nu en dan een fles met afgekolfde melk, wat tot op heden prima ging. Sinds gisteren weigert zij echter de fles met afgekolfde melk. Aan de borst drinkt ze echter nog wel goed. Hebben jullie tips hoe ik haar weer aan de fles kan krijgen, ik moet nl volgende week weer een aantal dagen werken. Ik weet niet of het ermee te maken heeft maar sinds gisteren heb ik zelf ook pijnlijke en stekende borsten, ik heb niet pijn op 1 plek maar mijn hele borsten zijn gevoelig. Ik heb al zitten te denken aan spruw maar aan mijn dochter is niets te zien. Zou dit spruw kunnen zijn en heeft dit te maken met het weigeren van de fles? Graag je reactie BVD-Blomke
Hallo, Hoe is het nu bij jullie? Ze dronk eerder wel de fles en toen ineens niet meer? Zijn er (nu terugkijken) dingen die het flesweigeren veroorzaakt kunnen hebben? Tandjes, oorpijn, niet lekker in je vel, beginnen de borstonsteking bij jou (de smaak van de melk veranderd daardoor), etc. Afijn, meestal lost dit probleem zich snel op maar voor het geval het blijvend is dan stuur ik je wat tips bij flesweigeren. Succes en als je meer vragen hebt dan lees ik ze wel. Ilse