Hoi allemaal, Was even benieuwd welke kunstvoeding ik het best kan gebruiken in combinatie met borstvoeding. Ik wil het heel af en toe gebruiken in noodsituaties als het kolven bijv niet lukt of als ik haast heb en geen tijd heb gehad om te kolven? Er komen bij ons geen allergieën voor.
Ik heb bij de eerste Friso gebruikt prima spul hoor Denk dat ik dat nu weer ga gebruiken. (Ook volledig borstvoeding en vanaf 6mnd Friso voor de papfles)
Heb zelf ook borstvoeding gegeven in combinatie met kunstvoeding. Had begrepen dat de samenstelling van kunstvoeding bijna gelijk is ongeacht het merk of prijsklasse daar het wordt vervaardigd onder strenge richtlijnen waaraan elke fabrikant moet voldoen. Heb een tijdje Almirón gegeven, heet in Nederland geloof ik Nutrilon maar omdat dat hier in Spanje bijna 21 euro een verpakking kost ben ik overgegaan op Hero (Friso in nederland)van 8 euro en het maakte echt geen verschil in kwaliteit.
Alle merken kunstvoeding lijken even weinig op mm, dus je kunt gewoon het goedkoopste merk nemen. Als je voor noodgevallen achter de hand wilt hebben zal het meeste toch in de kliko verdwijnen, want na opening is het maar 4 weken houdbaar, dus dan kun je er beter maar niet te veel aan uitgeven. Je kunt ook kolven en voor noodgevallen porties mm in de vriezer zette. Dat is gratis.
Ik ben Etos standaard bij gaan geven. 6,50 Per verpakking geloof ik . Hij dronk het direct goed toen ik borstvoeding met kunstvoeding ging combineren en later ook op volledige kunstvoeding. Inmiddels wel over op nutramigen. Maar dat is ivm met verdenking op koemelkallergie.
Ik gebruik Friso h.a. maar die keus is vooral omdat er allergieen voorkomen. Heb ook Nutrilon geprobeert maar die vond mijn dochter niet te drinken Friso is iets zoeter, net als mm, en die wil ze wel. Maar klopt idd dat mm totaal niet op kunstvoeding lijkt!
hier bij beide kindjes friso gebruikt, toen ik ooit bij de oudste op internet ervaringen gign checken, werd mij verteld dat het ook een btj een zoetige melk is.. daarbij komt ook dat ik nutrilon heel vies vind ruiken
Hoi hoi.. Er zijn al verschillende suggesties gegeven zie ik.. Maar ik weet dat er van Nutrilon ook kleine verpakkingen zijn. Zeker handig in combinatie met borstvoeding. En ik denk dat het ook persoon afhankelijk is wat je fijn vindt. Wij zweerde bij Nutrilon. Hebben later nog de Kruitvat voeding gebruikt omdat dit de helft in prijs scheelt en het de zelfde kunstvoeding zou zijn. Maar toch weer bij Nutrilon uitgekomen. Nestlé kreeg ons meisje uitslag van, dus voor ins geen optie. Succes met een keuze maken. Vond ik zo lastig in het begin..
Ik heb altijd begrepen dat Friso daar het m Beste voor was, maar kan me goed indenken dat alle merken toch wel inde buurt komen. Wat UK fijn vond aan Friso is dat het geheel bestaat uit 2 pakken die je afzonderlijk opent. En zeker als je jet waarschijnlijk af en toe gaat geven, hoef je geen half pak weg te gooien na een maand