Hoi Dames, Ik ben van augustus 2009 gestopt met de pil microgynon 30. 07 januari 2010 kreeg ik een erge felle steek in mijn rechter zij. Ik heb op internet gezocht en ik hoor vaker dat dit kan duiden op een innestelling. Ik heb vanaf 7 januari de volgende symptomen: *misselijk , komt met vlagen terug. *Steekjes in mijn buik. *Opgezette buik. *Gevoelige tepels. *Meer bultjes op de tepelhof. *Vaker plassen. *Beter reukvermogen. (ruik alles veel sterker.) *Verhoogde eetlust. ( normaal at ik nooit smorgens en nu ineens 3 boterhammen.) *Smorgens een ijzersmaak in de mond. (vanaf 11-01-2010) *Rommelende darmen. *Vreemd gevoel in mijn buik. Zou het mogelijk zijn dat ik zwanger ben? Want ik voel me wel zwanger. Ik heb ondanks dat het nog niet mijn nod is toch getest met een kruidvat test 2 voor 5 euro. En deze was vanmorgen negatief. Maar ik heb geen witte afscheiding, of meer afscheiding. (is dit een slecht teken) Ik moet eigenlijk morgen ongesteld worden, maar heb niet het gevoel dat het eraan zit te komen. Zou iemand mijn vraag kunnen beantwoorden en mijn onzekerheid weg kunnen nemen. Liefs Sabrina
Tja meid...moeilijk te zeggen voor ons hier he! Ik hoop het van harte voor je natuurlijk! Maar eerlijk gezegd merkte ik er weinig van voor en rond mijn nod dat ik zwanger was.... Wat je noemt kúnnen tekenen zijn maar minimaal de helft ervan heb ik ook gehad toen ik niet zwanger was.... Eigenlijk had ik juist nagenoeg geen klachten toen ik zwanger bleek te zijn... Testje doen op je nod en ik zal voor je duimen dat er een tweede streep staat! x
Hoi Sabrina Het kunnen inderdaad tekenen zijn van een zwangerschap. Ik zelf had wel heel erg veel last van witte vloed. Veel meer dan eigenlijk normaal was. Maar ik ken ook meiden die juist het tegenover gestelde hadden. Hier kun je je dus eigenlijk niet op vastpinnen. En belangrijker iets is, heb je na gebruik van microgynon 30 alweer een regelmatige cyclus? Ik heb deze pil zelf 5 jaar geslikt zonder problemen. Totdat mijn verzekering deze pil niet meer wilde vergoeden. Ik heb toen in een korte tijd 2 andere pillen gehad, maar door deze 2 pillen voelde ik me niet meer mezelf. Op advies van de huisarts ben ik toen gestopt met de pil en heb ik mijn menstruatie afgewacht. Wel had hij er al bijgezegd dat me lichaam waarshijnlijk wat van slag kon zijn. Na 6 weken was er nog geen spoor van een aankomende menstruatie te bekennen, en na 7 weken heb ik een test gedaan. Het resultaat was positief. Wel een enorm licht streepje. Maar een streep is een streep. Ik dacht dus dat ik op dat moment 7 weken zwanger zou zijn. 2 weken later mocht ik voor een echo, echter bleek ik dus 5 tot 6 weken zwanger te zijn, of was er een mogelijkheid dat het "mis" was met het vruchtje en dat het zou eindigen in een miskraam. 4 weken later mocht ik terug voor een 2e echo. Achteraf bleek dat ik een hele lange cyclus gehad heb. Een eisprong heb ik totaal niet gevoeld, dus werd eigenlijk nogal overdonderd dat we zwanger zijn. Nu loop ik alweer tegen het einde van me zwangerschap. Wel had ik net als jij het gevoel dat ik niet ongesteld ging worden. Nou dat is dus ook niet gebeurd hihi. Ik hoop dat je binnenkort een positieve test in handen mag houden.
Mijn cyclus na microgynon 30 is 44 - 40 - 33 - ? Ik heb op 7 januari een flinke steek gehad en dit kan duiden op een innestelling. Als ik dan reken kom ik deze maand uit op 28 dagen. Morgen zou mijn nod dan zijn. Ik wacht tot zaterdag met testen. Ik hoop echt dat ik zwanger ben. Groetjes Sabrina
Succes hoor! Maarre....niet elke steek is een innesteling he.... Ben benieuwd..laat je het weten? O enne...mocht de test negatief zijn...sommige meiden testen gewoon later positief! Las dat je in elk geval wel een fijne test gebruikt! xx
Klopt dat niet elke steek een innestelling hoeft te zijn. Maar die symptomen zijn na die steek wel verergerd. En ik weet dat je je lichaam voor de gek kan houden maar ik kan niet mijn darmen voor de gek houden om te rommelen. En ik kan ook niet een hongergevoel opwekken. Mijn gevoel zegt RAAK. Maar laat jullie het nog weten. Liefs
Nou zou fantastisch zijn! je hoort vaker dat meiden op een gegeven moment iets hadden van..JA HET IS RAAK! Vaak hebben ze gelijk! Soort oergevoel denk ik! * duim duim duim duim duim duim * x
Dank je wel. De onzekerheid is een stuk minder. En nu maar even wachten. Hopelijk heeft mijn oergevoel gelijk haha Mag ik vragen wanneer jij positief teste en met welke test? x
een dag voor nod met een test van de apotheek. Die zijn niet gevoelig maar die had ik toevallig nog liggen! Maar die gaf een lichte maar duidelijke lijn aan! Toen na 3 dagen nog een test gedaan van Clearblue en die gaf aan ZWANGER en toen niet meer getest. Maar zou zelf altijd de kruidvat 2 voor 5 euro adviseren hoor! Niet te druk maken en zoek een beetje afleiding..dan gaan de dagen lekker hard! xxx