Nu t weer zo slecht is en ik toch graag met de kids t huis uit wil, ben ik op zoek naar leuke dingen om te doen. Ik doe ze veel plezier met bv naar een binnenspeeltuin of t zwembad, maar daar zitten altijd wel aardig wat kosten aan verbonden. Iemand nog tips voor leuke 'budget-uitjes' ?
Ik weet niet waar je woont, maar bij ons in de buurt zit een Intratuin met ballenbak/speeltuintje. Kun je zelf ook nog een bakje koffie pakken. Of naar de Ikea, kun je zelf ook nog even shoppen
ballorig is hier favoriet. kost 6,50 per kind vanaf 12 maanden en ouders zijn gratis. ik weet natuurlijk niet of jullie er een in de buurt hebben?
kinderboerderij het bos schaatsbaan gewoon een eind fietsen regenjas en laarzen aan en plassen stampen als het giet. eendjes voeren voorleesochtend in de bieb speel-o-theek activiteiten in het buurtcentrum?
ik wilde ook al intratuin zeggen, dat vind ons meisje helemaal geweldig met al die beestjes en dan nog in de speeltuin spelen. Die vraagt zelfs of we er nog heen gaan.
Hier in de bieb hebben ze een heerlijke speelhoek, en daar gaan wij ook regelmatig heen. En wat ik ook al las, en vroeger écht helemaal favoriet was bij mij, in het bos, als het regent, lekker door de plassen lopen, kijken wie het verste in de plas durft met z'n laars (was overigens altijd m'n neefje, die dan ook zo diep ging dat het water in de laars liep, haha!) Rondje door het dorp/stad lopen is ook altijd gezellig. Met de ikea family pas heb je zelf een gratis koffie, terwijl de kids lekker spelen... Nou, ik merk wel dat ik helemaal niks nieuws heb toe te voegen eigenlijk! Vond het lijstje met kinderboerderij enzo erg leuk klinken!
Naar het strand (indien van toepassing) Naar het bos speeltuintje in de buurt Misschien wandelen met de hond van de buren bibliotheek dierenwinkel kijken Ergens iets drinken (warme chocolademelk bijv. met dit weer)
Houd de website van de bieb in de gaten! Gisteren naar een voorstelling geweest van Lot uit Sesamstraat, in de bieb. Kosten: Niks Plezier: Onbetaalbaar! Groet Manytroubles
hmm moet dan toch maar eens gaan kijken bij de intratuin Wat een geweldige ideen. Zelf houd ik ervan om eerst lekker een stuk te wandelen en dan nog even langs de speeltuin. Vorig weekeinde bij een rolschaatsderby wezen kijken met J. Hij vond het geweldig om naar te kijken. Wat wel jammer is dat we steeds minder kindjes tegenkomen op straat, zeg. J vind het zo leuk als er ook andere kinderen zijn waar hij mee kan spelen.
Is je zoontje niet wat te jong om buiten te spelen . Hier in de lente en zomer volop kinderen in de speeltuintjes en in het grote park.Kijk er nu alweer naar uit!