Stekende pijn onderin buik

Discussion in 'Zwangerschap' started by Duveldraakje22, Jan 13, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

May 22, 2006
    3,674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Hoi hoi,

Ik hoop dat iemand me kan helpen. Ben nu 21 weken en 2 dagen zwanger en sinds een week of 2 heb ik al last van harde buiken (dit is ook bevestigd door de vk). Sinds gisteren voel ik ook een soort stekende pijn onderin mn buik, die nu verergerd is en constanter aanwezig is. Wat zou dit kunnen zijn? 2 weken geleden is ook mijn urine onderzocht en is er een heel klein spoortje bloed gevonden, maar geen ontstekingen of zo.
    Begin me nu toch wel een klein beetje druk te maken hierover!

Liefs,
    DD

2. Arri

Arri Fanatiek lid

Dec 21, 2007
    2,566
    0
    0
    Ben benieuwd... ervaar het zelf zo ook.
    Heb sinds een week of twee regelmatig harde buiken. Sinds eergister doen ze soms ook pijn.
    Maar heb ook ineens zomaar flink onderin pijn.
    Dacht dat het m'n banden zijn.

3. Vagans

Vagans Niet meer actief

Ik heb het sinds gister aaf
    alsof de steek door de vagina heen naar mn buik trekt, zo erg dat ik ineens naast de bank sta van de pijn. En dan is het weer een tijdje weg. Ik heb het ook de hele dag erg warm gehad (terwijl ik het normaal altijd koud heb)
    sommige zeiden dat het mn banden kunnen zijn...

4. jongemeid21

jongemeid21 Niet meer actief

ja inderdaad bandenpijn.
    ben nu pas 10 weken zwanger van de 2de en heb het nu al

5. Joosie

Joosie Bekend lid

Sep 27, 2008
    614
    0
    0
    Heel herkenbaar.
    2 dagen geleden de vk maar even gebeld. Kon haast niet lopen van de pijn.
    Ze dacht sterk aan bandenpijn. Is niet ernstig. Zij adviseerde mij, om om de 8 uur 2 paracetamolletjes in nemen en een lekkere warme kruik, douche of bad te nemen.
    Nu moet ik zeggen dat die paracetamolletjes wonderen doet.

6. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

May 22, 2006
    3,674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Ik heb niet het idee dat dit bandenpijn is, dat heb ik ook al vanaf week 10 of zo. Ook 2e zwangerschap en ik kan me niet herinneren dat ik deze pijn bij de eerste of eerder deze zwangerschap heb gehad. Het is echt een hele pijnlijke stekende pijn die door mn hele onderbuik heen gaat, nou heb ik ook last van lage rugpijn. Ik wacht het gewoon nog even af en anders bel ik morgen denk ik toch even naar de vk.

Liefs,
    DD

Share This Page