Dames, Ik heb sinds 6 weken ongeveer last van vreemde puistjes. Het zijn eerder een soort pukkeltjes, doen niet pijn, komt geen 'witte of zwarte kop' , is niet uit te knijpen maar laat bij open krabben een vreemd wondje achter. Het is dan geen oppervlakkig wondje maar eerder eentje die wat dieper in de huid ligt. Het geneest zeer moeilijk. Het lijkt op littekens van waterpokken maar ik heb absoluut geen waterpokken! Het zit eigenlijk met name op mijn decolleté, hals en bovenkant schouder/begin bovenarm. Wat is dit in hemelsnaam? Het worden er steeds meer! Ik ben niet veranderd van wasmiddel, douchespul e.d. Help want het is echt geen gezicht! En daarbij krijg ik ineens weer meer puistjes op mijn gezicht....
Heb je geen watervratjes?? Moet je even google maar dan moet je er vooral afblijven anders word het alleen maar erger.
de littekens lijken er wel heel erg op en de symptomen ook, maar de afbeeldingen die ik vind zijn schrikbarend! Ik heb dus niet van die grote pukkels, eerder maar 0.5 of 1 mm, glanzende laag wel, en inderdaad het litteken van waterpokken. Ze springen dus ook heel gemakkelijk open. vreemd!