Ik zeg niet dat jij moet werken aan je zelfbeeld, maar dat is wat ik zou doen. Als ik slappe theezakjes zou hebben doordat ik kinderen had gekregen zou ik het niet erg vinden. Ik vind mooi zijn niet zo belangrijk en het is uiteindelijk heel subjectief. Maar misschien denk ik er ook zo over doordat ik sinds mijn elfde overbeharing kreeg door PCOS en het heeft me jaren gekost om van mezelf te houden zoals ik ben. Maar iedereen is anders, als jij er anders over denkt is dat helemaal prima natuurlijk ik was even bang dat je bedoelde dat je er door anderen mee geconfronteerd werd doordat bijvoorbeeld mensen er wat van zeiden, dat zou ik wel heel erg vinden.
Oh wat jammer dat je je schaamt! Maar je ziet er vast niet uit als een jongen, daar geloof ik niks van!
Nee gelukkig niet door anderen Maar goed ik vind mijzelf sowieso niet mooi meer na de kinderen... Maar die borsten... of het gebrek eraan vond ik altijd al vreselijk en dat is dus alleen maar erger geworden... Kleine borsten zijn geen ramp op zich( Nja boor mij wel maar goed) Maar als ze dan gewoon nog een beetje goed in shape zijn... Maar ondanks dat ze klein zijn hangen ze dus en zit er boven de tepels niets van een bolling... Als mijn man ze aanraakt, als ik lig bijvoorbeeld dan voel ik gewoon zijn hand over mijn ribben... Ik ben dus gewoon doodongelukkig ermee
Als je echt niet tevreden met je borsten bent, zoek dan een paar prachtige nieuwe uit. Je kunt op 2 manieren aan jezelf werken, het accepteren of er iets aan doen. Ik had voor het laatste gekozen. Sterkte met het herstel!
Ik ben 3 jaar geleden ook bij dr Nio geweest in het SLAZ, van plat naar 70E, maar voor het ook een mooie C/D... ik ben er zo onwijs blij mee.. Ik heb wel 2 wkn echt flink pijn gehad, maar dat was het meer dan waard! Nu zwanger, ben heel benieuwd wat dat met Mn borsten gaat doen.. tot nu toe is er nog niet zoveel veranderd..
Als je zo ongelukkig bent en je hebt er het geld voor over zou ik info gaan zoeken. Zelf nooit tevreden over mijn lijf geweest en moet bekennen dat ik een spiegel op ooghoogte heb hangen in de gang en in de badkamer. Als ik mezelf echt wil zien dan moet ik de spiegel pakken die naast een kast staat. (Zeer zelden). Mijn borsten zijn groot maar zijn niet mooi. Ik neem ze voor lief, het is zoals het is en heb er geen geld/pijn voor over om ze te veranderen. Mijn gedachte is dat er maar een paar procent is dat echt mooie borsten hebben waar niks mee gedaan is. De rest doet het er ook maar mee (push up of juist minder, of juist een mooie bh en laat ze juist zien) Als je maar gelukkig bent
Had van mij best gemogen hoor, het formaat went snel. Maar zijn ook niet gaan hangen ofzo, Hopelijk blijft dat bij deze zwangerschap ook zo.
En dat is de reden dat ik wat grotere protheses heb gekozen dan ik in eerste instantie wilde, overigens op advies van de chirurg!
Ik ben van een A naar E gegaan en op dat moment vond ik dat goed (veel meer pastte er ook niet in) en de eerste weken vond ik dat ook echt groot, maar nu mag het echt wel meer. Denk dat ik dat altijd wel zou hebben, maar jij bent dus wel nog steeds tevreden?
Het SLAZ inderdaad! Zo heette het nog toen ik voor consult ging, een paar maanden daarna was het OLVG geworden
Zeker! Maar het is ook nog maar 3 jaar geleden. Ik had ze niet kleiner willen hebben maar ook niet groter. En ben heel blij met hoe ze eruit zien en voelen