borstvergroting overwegen

Discussie in 'De lounge' gestart door dds, 26 apr 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ansji

Ansji Niet meer actief

Je nieuwe formaat went snel. De meesten krijgen spijt dat ze niet een maatje groter hebben gekozen.

Ikzelf ben van 80A naar 80F gegaan. Maar oogt als een 80D. Dat zou je alleen niet zeggen omdat ik nu in verhouding ben. Daarbij zijn je borsten overal gevuld, dus is je bh ook snel gevuld. Daardoor heb je qua bh maat dan al gauw groter nodig.

Bekijk bijlage 569232

Let niet op mijn ozo charmante sloffen :p

Blijdorp vindt dit leuk.
  2. dds

dds Fanatiek lid

1 jan 2009
    3.936
    752
    113
    Leerkracht
    Drenthe
    Het staat jou heel leuk!
    Maar daar ga ik niet voor.

Ansji vindt dit leuk.
  3. Espoir

Espoir Fanatiek lid

28 feb 2013
    1.668
    768
    113
    Ik kwam dus van plat naar nu (normaal) 70E..

Blijdorp en Ansji vinden dit leuk.
  4. iMoeder

iMoeder VIP lid

30 okt 2015
    5.943
    6.290
    113
    Ja dat vind ik ook wonderlijk. Ik heb van mezelf een E cup (75 dus niet enorm) maar vind dat maar gedoe eerlijk gezegd. Bh’s vinden is gezeur, kleding zit op mn borsten vaak te strak en het trekt soms ongewenste aandacht. Zo een maat gaat ook snel hangen. Als ik ze mocht uitkiezen zou ik eerder een C cup gekozen hebben. Lekker gemiddeld, past overal in en blijft een beetje overeind staan. :D

Nescio vindt dit leuk.
  5. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    Ik ben van 75a naar 75d gegaan. Na de bevalling en bv woon ik nog 58 kg (ben 1.80) en had niks meer over. Opgevuld tot 75 d. Ondertussen weeg ik 65 kg en heb ik dus 75f. Tis nu bijna 8 jaar geleden. Zoontje was toen 9 mnd :) en moest wachten tot ik 6 mnd gestopt was met bv.

Nooit geen spijt gehad. Ben er nog steeds erg blij mee. Als ik ze ga vervangen wil ik wel weer terug naar d/e. Ben niet van plan af te vallen weer naar 58 kilo Haha

Blijdorp en Ansji vinden dit leuk.
  6. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.063
    3.858
    113
    Ik heb F en ik overweeg juist een borstverkleining, ik vind die grote borsten helemaal niet handig. Ben duur uit met bh’s, shirts zijn vaak te kort, bij blousjes trekken de knoopjes aan de bovenkant of met een maat groter zitten ze daar goed en als een zak bij mijn middel of schouders niet goed. Ook badkleding moet ik wat duurder nemen, die goedkope dingen bieden niet genoeg steun of zijn te kort, waardoor je nogal teveel tiet ziet enz. Daarnaast slaap ik graag op mijn buik en ik heb een vorm van reuma, waardoor die zware borsten alleen maar een grotere belasting zijn.
    Ik zou graag een grote b of kleine c willen.
    Al kan ik me bij a net zo goed als bij f etc. wel voorstellen dat je wat anders zou willen.

7. Espoir

Espoir Fanatiek lid

28 feb 2013
    1.668
    768
    113
    Maar een neppe E is dus voor het oog geen E hè.. ik heb bh maat 70E en ik kan overal prima slagen.. van Hunkemöller tot duurdere merken..

Deel Deze Pagina