Ik zou best een borstvergroting willen eigenlijk.... Ben afgelopen tijd ruim 20 kg afgevallen en van een mooie D cup heb ik nu een A cupje, voel me totaal niet vrouwelijk meer en kan er (nog?) niet aan wennen helaas. Misschien als het me over een aantal jaar nog steeds zo erg stoort en ik heb het geld ervoor, dan zou ik het zeker overwegen. Aan de andere kant moet ik mezelf misschien eerst rustig te tijd geven om aan mijn nieuw lijn te laten wennen...
Ik heb mijn borsten z'n 4 jaar geleden laten vergroten. Ik was in een zeer korte tijd 16 kilo afgevallen waardoor mijn borsten zijn gaan hangen. Ik was toen 20 en wilde me weer vrouwelijk voelen bij mijn nieuwe lichaam. Mijn borsten waren altijd al wel aan de slappe kant. Ik ben er na een zwangerschap waarin ik ruim 30 kilo aan kwam nog super te vrede mee! Zou het zo weer doen!!
Van mij mogen ze best groter (nu A) en vind het totaal niet vrouwelijk.. maar dan zal k eerst een geldboom moeten hebben
Ik weet niet of ik ze zou willen laten vergroten. Misschien deels. Heb nu een D cup. Maar ben alles behalve happy ermee. Ze zijn ongelijk (behoorlijk verschil) en ze hangen heel erg. Daarnaast zijn ze totaal niet stevig en is de huid flink opgerekt...
Ik zou een borstvergroting + lifting willen. Voor mijn zwangerschappen had ik een stevige D/E cup. Hier is uiteindelijk een slappe B van over gebleven. Voel me hier helemaal niet prettig bij. Ben nu aan het sparen.
Nee. Een verkleining zou ik alleen bij serieuze klachten doen.Ik heb 75E (tijdens de zwangerschap zelfs G) maar ik heb er gelukkig geen last van, behalve dat ik geen halterbikini kan dragen. Dan krijg ik erg veel last van mijn nek. Een vergroting zou ik niet doen omdat ik niks onnatuurlijks in mijn lijf wil (ik wil zelfs geen spiraaltje of nuvaring). Maar ik weet dan ook niet hoe het is om heel kleine of geen borsten te hebben. Ik geloof best dat dat frustrerend kan zijn. Ik ben wel benieuwd hoe mijn borsten eruit zien als ik gestopt ben met borstvoeding...
Ik heb een verkleining gehad (12 jaar geleden )... maar dat vind ik echt wel iets heel anders (medisch noodzakelijk ) dan een borsrvergroting. Tenzij de vergroting is na een amputatie. Er is niks onnatuurlijks aan mijn borsten... Ze zijn gewoon van mijn eigen vlees en weefsel. ..
Als ik het geld zou hebben zou ik een vergroting doen. Niet overdreven gewoon een volle c misschien. Ik heb nu een a en ik vind ze alles behalve mooi dus ja als ik het geld zou hebben zou ik ze zeker laten vergroten.
Ik heb mijn borsten laten vergroten. Na de zwangerschap en het kwijtraken van 24 kilo was er niks meer over van mijn ooit zo mooie c/d cup.. Dus toen ik de mogelijkheid kreeg heb ik ze laten vergroten ben van nog niet eens een a cup naar een F/G cup gegaan (niet expres, chirurg schatte zo'n DD in ) maar ik ben er heel erg blij mee!! Nog nooit zo zelfverzekerd geweest en het herstel ging heel goed, geen pijnstillers hoeven nemen vanaf het moment dat ik thuis kwam en 2 weken later weer aan het werk gegaan.. 👍🏼
Ik wil wel (borstvergroting), partner vindt dat ook geen probleem (is ook zo tevreden, maar als ik dat graag wil, dan vindt hij het best), nu alleen nog het geld ervoor hebben. Dus niet gestemd, want mijn antwoord stond er niet bij.
Ik heb 5 jaar geleden een borstverkleining laten doen en ben er super blij mee. Was meer uit medische redenen maar als het niet om die reden zou zijn had ik het even goed laten doen. Mijn man maakte het niks uit maar ik had er zoveel last van dat ik het wel heb laten doen . Is gelukkig ook vergoed
Ik zou heel graag een borstvergroting willen. Ik heb een cup A en voor mijn lengte en bouw (1.78) ziet dat er nogal raar uit. Maar ik zou het pas doen na mijn kinderwens. Ooit gaat hij er komen! Mijn man vind ze mooi zoals ze zijn, maar ik voel me er super onzeker over. Hoop dat ze tijdens deze zwangerschap iets gaan groeien, tot nu toe 0 mm gegroeid haha bummer
Ik heb een borstverkleining gehad. Ik had wat pijntjes en ze zaten fysiek in de weg (met kleding en met snowboarden!). Het meeste zaten ze echter psychisch in de weg. Heb net zolang doorgezocht tot ik een chirurg had die mij ren B-cup beloofde (en die goed was!). Ruim een kilo borsten minder (en nu een 75D) Ben ik al 10 jaar uitermate tevreden met mijn nieuwe boobies en was het de beste beslissing van mn leven Mocht ik klaar zijn met zwangerschappen en ze blijven zo groot als ze nu tijdelijk zijn, dan zou ik het zo weer doen! Overigens vind ik kleine borsten (A en B cup) echt supermooie borsten! Ben altijd jaloers als ik vrouwen zie die weinig hebben!
Ik heb een vergroting gehad maar 2 jaar terug implantaten laten verwijderen aangezien ik veel klachten kreeg van de siliconen. Ze waren gaan 'zweten' zoals het heet en hierdoor had ik continu ontstekingen in mijn lichaam. Ze gingen eruit en daarna nooit meer ontstekingen gehad. Je kan er blijkbaar allergisch op reageren.
Ik heb op mijn 13e een borstverkleining gehad en ben heel even de jongste in Nederland geweest. Dit was echt om medische en psychische redenen, ik had een 75H bij een lengte van 1.62. Toendertijd was het een geweldige uitkomst maar nu wou ik dat het niet had gedaan of had gewacht tot ik was uitgegroeid . Paar jaar later zat ik weer op een F(nu naar veel afvallen weer op D) en heb best erge littekens en borstvoeding zal ik nooit kunnen geven. Maar ik had het wel echt nodig, ging eraan kapot maar als het niet hoefde dan had ik niet in een gezond lichaam gesneden denk ik.