Ik heb een rare mail ontvangen. En vraag me af of hier iets meer over bekend is. Krijg wel vaker mails dat ik ergens op een link moet klikken ofzo doe dat uiteraard niet. Maar vind dit wel raar. Het abn is nogal slecht dus hoop dat het niks is maar zit me toch dwars dat anders iemand probeerd te frauderen? ik heb trouwens geen creditcard. Hebben jullie ook wel eens zoiets gehad? Hallo bezoeker Visa Card Uw creditcard is geschorst, omdat we een probleem op uw kaart. Wij bepalen dat iemand uw kaart worden gebruikt zonder uw toestemming. Voor uw bescherming hebben we opgeschort uw creditcard. Op te heffen suspention, Klik hier en volg de stappen aangegeven om uw credit card te maken aan de datum.. Opmerking: Als dit niet wordt aangevuld met 30 januari 2011, zullen we gedwongen worden om uw kaart altijd op te schorten, omdat het kan worden gebruikt voor fraude. ةcouter Lire phonétiquement Dictionnaire - Afficher le dictionnaire Wij waarderen uw medewerking in deze kwestie. Dank u wel, Customer Support Service Copyright 1999-2010 VerifedbyVisa . Tous droits reserves
nooit op reageren....beter is nog om het helemaal niet te openen. Is rotzooi...virus misschien, of een manier om aan je gegevens te komen en te misbruiken
Idd nooit op reageren en meteen weggooien. Bij twijfel google ik altijd de eerste zin van de mail. Bij gebrekkig nederlands in de mail ZEKER altijd alert zijn. En altijd als phising mail aanmerken bij je mail provider!
Heb idd visa gebeld en ze zijn bekend met deze mail. Zijn mensen die achter je gegevens proberen te komen om zelf te kunnen frauderen.
Idd even informeren bij het bedrijf zelf. Ik zou haast denken dat de tekst vertaald is door google translate.
Bij een mail met zulk gebrekking Nederlands zouden bij mij idd gelijk alle alarmbellen gaan rinkelen. Nare mensen zijn er toch ook die op deze manier proberen je op te lichten....