Borstvergroting

Discussie in 'De lounge' gestart door MissT, 31 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Borstvergroting?

1. Nee, je bent zoals je bent...

2. Ja, als het je mooier maakt en je er beter door voelt doe ik het.

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. patje20

patje20 Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.871
    13
    38
    Vrouw
    Ergens in de polder
    Ik ben van mening dat als het iets is wat je echt wil, dan moet je het doen. Zou het ten eerste goed overdenken en ten tweede laat je goed voorlichten

2. Ik wil dolgraag een borstvergroting of borstlift als ik uitgekinderd ben, zoals we dat kennelijk zeggen :p. Met beha is het prima, maar zonder kan ik wel huilen ook. Ik had een B, ging in de zwangerschap naar C en tenslotte D en na de bevalling gelijk E, en met de stuwing een F :$ daarna heel lang op E gezeten. Dus ze hebben ook wel wat moeten overleven met al die wisselende maten.

Maar het staat niet op nummer 1 hier. Heb liever een neuscorrectie, aangezien het hier met beha nog wel redelijk is.

3. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    als je het niet doet blijft het toch spoken, bij mij wel en geloof me ik ben zoooveeel happier, daar kan geen psycholoog tegenop.

4. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

ik heb ook ja gestemd! ben tijdens de zwangerschap van mijn eigen kleine B naar een C/D gegaan en met BV een E, maar nu alles is weer terug is naar het normale weet ik hoe goed ik me voelde bij die grote C was voor het eerst sinds 9 jaar trots op mijn mooie borsten! loop al ruim 9 jaar met de gedachte dat ik het wil maar het geld is er gewoon niet.. ik wacht nog even af of we ooit nog voor een tweede gaan maar anders komt die vergroting er toch echt wel!

5. Tamale

Tamale Niet meer actief

Meid, als jij je er gelukkiger bij voelt, moet je het gewoon doen!

Ik voel me ook heel onzeker over mijn borsten, ze zijn veel slapper en iets kleiner..
    Met de juiste bh's zie je er niks van, maar dat maakt me niet uit.
    Ik schaam me dood voor mijn vriend en die ziet me dus noooit!
    Daarom heb ik ook gezegt: als ik ben uitgekinderd, wil ik er heel graag aan geholpen worden.

Sommigen vinden dat misschien onzin, maar ik weet zeker dat ik me dan een stuk zekerder zal gaan voelen.
    Succes met de keuze!

6. ikkelies10

ikkelies10 Fanatiek lid

31 jul 2007
    2.139
    0
    0
    thuiszorg
    noord-holland
    ik heb ja gestemd.
    maarja ik heb vorig jaar februarie dan ook een borstvergroting laten doen..

ik heb vanaf de puberteit altijd een 75AA gehad,dus vanaf de puberteit heb ik al push-up bh's aangehad en dan was het nog een 75A

ik vond het zelf gewoon echt niet mooi..
    durfte geen truitjes aan waar je geen bh onder kan doen..
    durfde geen bikini aan als het geen push-up was enzz
    durfde nooit ''sexy'' truitjes aan..

nu hadden we het geld ervoor en heb ik het laten doen..
    en ik ben er zo blij mee. ik durf nu alles!!
    ik voel me veel mooier en vrouwelijker!

ik ben trouwens naar een grote 75 b/kleine c gegaan!!

7. mamamadelon

mamamadelon Fanatiek lid

13 aug 2007
    4.077
    5
    38
    een vegroting heb ik niet nodig (80E) maar na 2 kinderen mogen ze wel een beetje gelift worden. al is het niet echt nodig.

Ik vind dat iedereen vrij is om te veranderen wat men wil aan het lichaam.

8. rjdn12

rjdn12 Fanatiek lid

14 jan 2010
    1.810
    1
    38
    Ohh ik zit er de laatste tijd ook vaak over na te denken ik had een volle B cup, dat is tijdens me borstvoedings periode een volle c geworden. Nu is het een zielige aa cup! Ik ben zelf best dun en heb geen kont en nu dus ook geen borsten meer:(
    Hoeveel kost een borstvergroting ongeveer?

9. ikkelies10

ikkelies10 Fanatiek lid

31 jul 2007
    2.139
    0
    0
    thuiszorg
    noord-holland
    dat ligt er helemaal aan.
    waar laat je het doen?
    wat voor inplanten wil je?

( ik heb het in belgie laten doen en ik heb de ronde zoutwaterimplanten en ik was dacht ik 3500 euro kwijt!)

10. FairyLaughs

FairyLaughs Niet meer actief

ikzelf zou ze het liefst willen verkleinen naar een grote C cup.. (het nu een grote E cup) dus ik kan je niet echt advies hierover geven.

ik heb wel een vriendin die ook altijd maar een a cup gehad heeft, altijd was ze er onzeker over en schaamde ze zich omdat ze gewoon geen mooi passende truitjes, bikini's en bh's kon vinden

ze heeft 6 maanden geleden een borstvergroting laten doen, ik denk dat ze nu een grote B of kleine C heeft...

en ze heeft er echt geen spijt van.. ze voelt zich stukken beter, kan eindelijk mooie lingerie aan. ze is minder onzeker in bed met haar vriend... ze draagt hele andere kleding nu, omdat het kan met haar borsten... als ze dit had geweten dan had ze dit al veeeel eerder laten doen !!

11. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    haay .
    tja ..
    als je er beter door voeld waarom niet
    beetje van mij hebben
    ikw il er vanaf :p ( heb e )

12. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    ik heb het in belgie laten doen en was 2000 euro kwijt.
    Borstvergroting Belgie: Prijs aanbieding
    ben zeer tevrede over de service en verzorging voor en na de operatie. alles is nog mooier geworden dan ik had gehoopt :D

13. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Ik zou voorlopig nog even wachten, ik vind ze in de loop van het jaar na de geboorte wel weer wat steviger geworden!! Word nooit meer zo als vroeger maar met een mooie bh of bikini is het prima op te lossen.
    Mijn vriendin heeft er zoveel ellende mee gehad dat ik zoiets heb van denk er nog maar tien keer over na! Ze moesten er acuut weer uitgehaald worden enz bah bah echt heel heftig allemaal!

14. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg

ja je zijn altijd van die pechgevallen inderdaad. een vriendin van me is bije en van de beste klinieken geweest in nederland bergmankliniek en bij haar is de operatie mislukt en moest over. nu is het erg mooi maar heeft er dus wel extra geld gekost.

als je het laat doen zoek dan informatie op het borstenforum etc om ervaringen te lezen van verschillende klinieken en chirurgen. duur is niet altijd beter

15. Only me

Only me Niet meer actief

Moet er niet aan denken. Een aantal jaar het tegenovergestelde laten doen omdat ik TE gezegend was zeg maar. Maar dat was echt om medische redenen. Ik heb mezelf toen geaccepteerd hoe ik was, hoe moeilijk en anders ik ook (in mijn ogen) dan anderen was...

Nu is het nog niet wat ik wil, maar ik ben tevreden. Dit ben ik, dit is mijn lichaam, en het is van mij. Ik ben er nu tevreden mee en dat is het belangrijkste. Wat een anders vindt, boeit me echt niet :)

16. fafje

fafje Niet meer actief

ja ik heb het gedaan, leuke is toeeeen was ik dag en nacht 24/7 bezig met mn borsten en hoe ze eruit zagen, in welke truitjes, met welke beha's ed...nu heb ik ze en ik kijk er niet naar om...ben zo blij dat dat vervelende gevoel weg is...ik voel me geweldig,..past zo goed bij mn lichaam..
    Elk truitje zit goed, hoef geen gekke dik gevulde beha's meer te dragen..kan nu gewoon alles doen zonder aan die dingne te denken

gewoon in het ZH laten doen, niemand ziet het (dat zegt iedereen, maar bij mij zie je het echt niet)...

en ja natuurlijk ben je zo mooi als je bent...maarja dan moet je ook geen make up dragen...je doet altijd dingen om bepaalde lichaamsdelen te accentueren of juist niet...en om nou in een bikini alleerlei stuffings te zetten, wordt je nie blij van

Deel Deze Pagina