Waar zijn jullie verslaafd aan qua eten?

Discussie in 'De lounge' gestart door Tese, 10 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tese

Tese Niet meer actief

En hoe vaak eten jullie het dan?

Ik ben nu dus aan de lijn, maar ik ben verslaafd aan chips en fastfood. Als je mij ongegeneerd mn gang zou laten gaan zou ik niet veel anders eten. Ik hou ook van hartige dingen hoor zoals tosti en uitsmijter. Of gewoon mn prakkie in de avond en mn brood overdag. Fruit is ook heerlijk. Maar nu ik aan de lijn ben kan ik aan niets anders meer denken dan chips en patat!!!

Voor ik aan de lijn ging at ik elke dag een zak chips :) en zeker 1 keer in de week fastfood zoals: patat of shoarma, mac dat soort dingen.

2. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

ik ook ...:( heb precies het zelfde als jou, kan ook zo elke dag een zak chips weg eten....

ben gek op fast-food, alleen lukt het me nog niet om er af te blijven. vind het nog zo heerlijk,

maarja zo krijg ik die 10 kilo teveel er natuurlijk niet af, dus het word hoogtijd dat ik er ook wat aan ga doen.

3. Tese

Tese Niet meer actief

Was dat nou maar juist gezond he, dan zou het zoveel makkelijker zijn allemaal....

4. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    ja verslaafd eigenlijk nergens aan voor me zwangerschap aan de MAC daar moest ik ook steeds langs als ik naar me werk rij. Mara sinds ik zwanger ben geweest heb ik er een afkeer van gekregen en maar goed ook haha ik ben ook nog eens 30 kilo afgevallen en wil dat er niet meer aan hebben haha.

Maar ik ben ook wel van het hartige

5. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    Chocolade!! Hihi
    Maar ik ga vanaf morgen weer dieten,moet nog zo'n 53 kilo afvallen..
    Maar je bent goed bezig! Blij volhouden! ;)

6. Tese

Tese Niet meer actief

nou Claudia dan kunnen we elkaar de hand schudden, hier moet er 46 kilo af1

7. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.227
    7.274
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik ben echt dol op chocola, op wel meer dingen hoor, maar chocola is echt m'n ergste struikelblok zeg maar. Zitten ook zoveel calorieën in... Maar het gaat goed hier, ben al bijna 19 kilo afgevallen en ben bijna op m'n streefgewicht!

8. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

oooh chocolade.... ook zo heerlijk .... hmmmm eet zo een zak milky way's weg in 2 dagen :p

nee ik moet er 10 kilo af hebben....en als ik zo door ga met snoepen word het wel 15.... dus ik moet nu ook echt gezond gaan doen.

( het zou indd veel makkelijk zijn als dit gezond was hahaha :p)

9. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    MacDonald's!
    En hier is er dus pas één opengegaan in het dorp...
    Ik ben deze week al 2 keer geweest. :)
    Héérlijke frietjes, Royal Cheese, CBO,...hmmmmmm!

Moet er echt mee kappen, anders kun je me binnenkort (bij wijze van spreken ;)) rollen!

10. Ennas86

Ennas86 VIP lid

19 jul 2008
    5.468
    1
    36
    hier ok chocola... maar ben ook bezig met afvallen, dus nu verwen ik mezelf met een eierkoek!:D

11. MamaMarije

MamaMarije Niet meer actief

Hier eigenlijk vanalles wel :)

Chocola staat wel met stip op 1, maar nu ik zwanger ben, kan ik alles eten wat los en vast zit, echt heel erg! Tis dat we al een kleine hebben, en fastfood m dus niet gaat worden, dat is echt mijn redding! Basismaaltijden gezond, maar verder lekker snaaien, erg hoor...

Als ik straks bevallen ben, gaat echt de rem er weer op!

12. mama van 2 meiden

mama van 2 meiden Niet meer actief

Ik ook chocolaaaaaa

Enne Snoopy; hoe ben jij zoveel afgevallen? Ik moet ook(15 kg) en t liefst snel, maar wel gezond en ook op lange termijn effectief

13. Stroopie

Stroopie Fanatiek lid

11 jun 2009
    3.158
    11
    38
    Chocola. Ik koop het expres niet, want anders eet ik dat iedere dag.
    Ik zit nu maar aan de soepstengels. :)

14. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    zoute dingen zoals chips! en andijviestampot met spekjes:D en lekkere pizza;s! en cola, heel erg nu ik zwanger ben...

15. Moosey

Moosey Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.488
    1
    38
    Brabant
    Paprikachips met een sausje van ketchup, mayo en mosterd
    Kersenflap met slagroom
    Cornetto's
    Slagroomijs
    Slagroomvla
    Pindarotsjes
    enz. enz. enz. :)

Ik schaam mij dood als ik het zo neertyp ;). Op de chips na ben ik echt een zoetekauw. In mijn zwangerschap kon ik mij redelijk inhouden maar een paar weken na de bevalling ben ik echt losgegaan en kan niet meer stoppen. Was alles kwijt wat ik was aangekomen 1 week na de bevalling en volgens mij zit er nu alweer 5 kilo aan :$.
    Maarja, niet zo gek als je op 1 dag een zak chips eet, 4 cornetto's en een pak koekjes. Schaaaaaam!

Jij gaat trouwens goed Muppet!! Probeer het vol te houden. Ik ben vorig jaar 25 kilo afgevallen en dat ga ik weer proberen. Moet er eigenlijk 50 kwijt voor een gezond gewicht maar die hoop heb ik opgegeven :D!

16. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.227
    7.274
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik ben gewoon gezond gaan eten (niet teveel maar ook zeker niet te weinig), veel minder gaan snoepen en gaan sporten (vooral hardlopen). Maar ik heb ook borstvoeding gegeven (tot 8 maanden volledig), denk dat dat ook wel meegeholpen heeft. Het gaat nu in ieder geval wat moeilijker en ik ben net met de borstvoeding gestopt, maar of dat daar aan ligt? De laatste kilo's gaan natuurlijk altijd het moeilijkst.

17. Windows

Windows Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.860
    0
    0
    Waar je me echt wakker voor kunt maken is een Kapsalon.

18. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    Muppet, ik zie het per 10 kilo.. Misschien kunnen we elkaar in dit topic steunen! ;) en nog iets, hoe zwaarder je bent, hoe meer je afvalt in het begin! :)

Dus meiden, laten we het samen doen!

19. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Reuze mergpijpen en winegums... Hmmmmm!
    En ik maak zeker 1 keer in de maand zelf een kwarktaart... Oók al zo lekker!

20. made

made Bekend lid

5 jan 2010
    735
    0
    0
    verkoopster in een lederwaren winkel
    ergens in noord holland
    patat met mayo mmmmm.
    at het meerdere keren per week maar sinds januari dat ik ben gaan lijnen nog 1x per week
    ik ben nu 11 kilo afgevallen van de 15 die ik wil...dus het gaat goed.

Deel Deze Pagina