Ik zit al sinds na mijn bevalling aan een borstvergroting te denken. Voor mijn bevalling had ik er geen problemen mee en waren ze gewoon mooi, niet groot maar wel mooi althans dat vond ik Ik had voor mijn bevalling 75b nu heb ik 70a Ze hangen ook zo erg... Ik schaam me er gewoon voor zelf voor mijn vriend, hij zegt dan je ben nog steeds super mooi maar als ik ernaar kijk kan ik wel uren huilen ik lijk wel een ouwe vrouw pff... Ik heb het ook met hem besproken wat hij van een borstvergroting vind, hij vind dat goed. Ik wil het echt heel heel heel graag ze hoeven niet groot te zijn gewoon een mooie volle c of in ieder geval wat erin past. Ik kan wel gewoon weer huilen als ik aan mijn borsten denk pff.. ik heb er natuurlijk het mooiste van de wereld voor terug gekregen! Maar toch voel ik me niet fijn zo.. Het liefst laat ik het vanavond nog doen echt waar.. We hebben het geld ervoor, maar ik ben zo bang dat er iets gebeurd ik hoorde laatst dat er iemand aan gestorven is zo triest.. Of dat ze ze heel lelijk zetten en je nog verder van huis ben daar ben ik ook zo bang voor.. Als ik het zoiezo laat doen wacht ik eerst nog wel dat mijn zoontje wat ouder is hij is nu 11 maanden, je mag natuurlijk 6 weken niets doen dus ook niet tillen enz, dus ik wil even wachten tot hij kan lopen hij kan al lopen maar nog niet zo goed.. en dan vraag ik mijn moeder of ander familielid om overdag optepassen of bij mij thuis en mijn vriend is er ook nog dus dat gaat wel lukken. Wat moet ik nou? Ik wil het zo graag maar ben zo bang, dat er iets gebeurd. Ik denk dat ik eerst nog wel heel goed na moet denken tot al mijn angsten wegzijn anders doe ik het niet. Iemand ervaring?? Met/zonder kinderen? Of weet iemand een goede kliniek??
Wat vervelend voor je! Ik heb geen tips voor een kliniek maar raad je wel aan om te wachten als je nog een kleine zou willen. Dus pas een vergroting als je gezin compleet is.