Hoi dames Na 2 zwangerschappen zijn mijn borsten echt om te schrikken!!! Heb altijd een grote c gehad nu nog steeds maar echt slappe hap zit geen inhoud niks in. Al een aantal jaar zit ik na te denken over siliconen. Echter zie ik bijna nooit mooi resultaat altijd van die ronde schijven en dan staan ze heel ver uit elkaar dat lijkt me dus echt niks. Nu lees ik dat er ook duppelvormige siliconen zijn maar zie niet echt resultaten op Internet hiervan. Wie heeft er ook een borstvergroting gehad? Hoe is dit geworden? Waar heb je het laten doen? Hoe duur was het? En hoe hebben jullie dit gecombineerd met kleine Kids?
Wat dacht je van een borstlift? Ik kan je niet verder helpen, heb zelf een cup A, maar zou noooooit siliconen nemen, vind ik niet zo mooi. Of er moeten hier ervaringsdeskundigen zijn die ons het tegendeel bewijzen
Ik heb het vorig jaar laten doen, was alleen net 11 weken bevallen dus nog lang niet hersteld en bovendien zat ik in een verhuizing echt super stom. maar goed gebeurd is gebeurd en heb er geen spijt van. Ik heb een dual plane (tussen de spieren) en ik heb ronde maar eigenlijk vind ik ze er best echt uit zien. . Ook niet ver uit elkaar. Heb het in Amstelveen laten doen voor 3000 euro en van de borsten zelf had ik geen last alleen van de de narcose was ik 9 dagen ziek, na 11 dagen ben ik gewoon verhuisd en heb ik kasten ingericht. Voor mijn zoontje kon ik echt niet zorgen en je mag eigenaar ook een aantal weken niet tillen maar goed je kan niet anders soms.
Hoi, Ik heb het 5 jaar geleden laten doen bij janssen kliniek in Oisterwijk. Druppelvorm, ook om wat meer volume in de borsten te brengen. Ben er heel erg tevreden over en het resultaat is heel mooi!en mooi natuurlijk, dat vond ik heel belangrijk. Ik heb het alleen voor mijn zwangerschappen laten doen, dus met kleine kinderen weet ik niet maar ik heb dacht ik een week thuis gezeten en daarna rustig weer gaan werken. De eerste paar dagen kun je in ieder geval echt niks, daarna wel alleen moet je zorgen dat je niet tilt. De siliconen die ik heb kunnen in principe de rest van mijn leven blijven zitten alleen na deze zwangerschap laat ik toch weer nieuwe plaatsen
Fijn goede ervaringen dus! Vind de narcose ook heel eng ben namelijk nog nooit onder narcose geweest. Bang om me over te geven zeg maar geen controle hebben over me lichaam Je hoort zulke enge verhalen van mensen dat ze alles voelen maar niet kunnen bewegen!!
Ik heb ze al iets van 14 jaar dus ondertussen moet ik weer een keer een controle afspraak maken en wellicht nieuwe plaatsen. Heb ze achter de spieren laten plaatsen, toen ooit een C cup. Nu, na 2 zwangerschappen, een D. Ze zien er heel natuurlijk uit, alleen de littekens onder mijn borsten helpen me er aan herinneren dat ze niet puur natuur zijn. Xxx
Er zijn veel verschillende technieken en materialen. Hou je ook rekening met het feit dat borstkanker niet meer goed op te sporen is...mensen vergeten dit wel eens mee te nemen in hun overweging. Wat voor jou de beste optie is zou ik bij een plastisch chirurg laten bepalen, die kan je heel goed vertellen wat de mogelijkheden zijn. Hou er ook rekening mee dat de goedkoopste niet altijd de beste optie is. Over narcose en het niet kunnen bewegen maar wel alles voelen...dat is iets van lang geleden. Het heet awareness en heeft te maken met de verschillende pijlers van narcose. Als je google loslaat op awarenes kom je vast wel een goede uitleg tegen, maar het is niet iets om je zorgen over te maken. Bij een borstvergroting is namelijk geen continue spierverslapping nodig.
heel stom misschien maar ik vraag me altijd af hoe het er uitziet als je straks 60 ben en je borsten door veroudering gaan hangen. Ik heb ooit een foto gezien van een vrouw met erge hang borsten en onderin zat wat vulling dmv een silicone implantaat. Dat schrikt mij altijd af. Ik had altijd best volle borsten maar door de zwangerschap zijn deze ook weg. Ik overweeg het ook maar bovenstaande houd mij tegen. Misschien kan iemand mij hier antwoord op geven.
geen idee hoe het er dan uitziet hoor, maar vind je het niet belangrijker om nu goed in je vel te zitten dan te denken hoe je eruit ziet over 40 jaar ofzo? wie dan leeft wie dan zorgt... als ik t geld had...
ik wil er nu goed uitzien maar ook als ik ouder ben en niet dat ik dan mega uitgezakte borsten hebben. vandaar dat ik me dat afvraag
Ze moeten om de zo veel tijd worden vervangen...je kan er op een gegeven moment voor kiezen om ze gewoon te laten verwijderen.
Volgens mij heb je juist uitgezakte borsten op oudere leeftijd zonder implantaten. Zoals mijn voorganger al zei kun je ze laten vervangen dus wie weet wil je op je 55e nieuwe borsten dan heb je totaal geen uitgezakte borsten. zelf denk ik er niet overna hoe ik eruit zie op mijn 60ste of hoe mijn borsten er dan uit zien. . Heb ik er 40 jaar plezier van gehad!
Ik heb mijn borsten 5 jaar geleden laten vergroten in Amsterdam bij de Boerhave kliniek druppelvormige protheses en ben nu wel tevreden. Ze lijken niet nep. Mocht je meer info willen stuur me dan even een pbtje dan reageer uitgebreider mocht je vragen hebben.
Zo ongeveer haha! https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10203894103248597&set=a.4091815129343.168889.1101706162&type=1 Ik heb een D en nu na de zwangerschappen een E en inderdaad, niet meer zo stevig als het was. Maar in een goede bh ziet het er prima uit. Vanuit mijn werk heb ik veel ellende gezien met borstvergrotingen. Men moet om de zoveel jaar de implantaten vervangen. Sommige wel elke 6-10 jaar omdat ze steeds inkapselen of dat ze er last van krijgen. Mij niet gezien. Een borstlift is ook een optie, alleen wordt je cup dan wel wat kleiner.
Mijn moeder heeft het bijna 10 jaar geleden laten doen bij een schumagerkliniek. Ze hebben het bij haar via de oksel en achter de borstspier gezet. Het ziet er wel mooier uit als eerst maar ik vind dat je nepborsten altijd wel ziet. Ze staan nu eenmaal verder uit elkaar en als ze tegen elkaar komen ziet het er onnatuurlijk uit (vind ik). Maargoed, kan me voorstellen dat sommige mensen dat beter vinden als het alternatief.
Oh ze kunnen zoveel tegenwoordig en als het lukt is het resultaat ongetwijfeld heel mooi. Maar geen haar op mijn hoofd die erover denkt om in een gezond lichaam te snijden. Ja, ik heb niks meer over na de zwangerschap. Maar ik hoef alleen naar mijn ventje te kijken om te weten waar ik dat voor gedaan heb. Ik ben zelf al vaak onder het mes geweest om gezondheidsredenen en vrijwillig lijkt me dus niks. Ben ook echt veel te bang dat mijn lijf het afstoot. Dus liever wat minder tevreden daarmee, dan het risico op complicaties.