Ik wil graag foto's ophangen met washitape. Maar zoek leuke manieren? Hebben jullie voorbeelden en ideeën hoe ik de foto's op verschillende leuke manieren kan afdrukken? (goedkoop) Ik heb nu; Papier, fotopapier, zwart wit, panorama En dan portretten maar ook een zonsondergang erbij bijvoorbeeld. Zijn er bijv. nog soorten papier voor een leuk effect? Leuke composities?
Je kunt er een mooie quote tussenhangen (zoeken op pinterest). Ik hang mijn foto's altijd zonder logica op, ik bouw het als een soort puzzel zodat het lijkt alsof het allemaal in elkaar past, maar dan met ruimte er tussen natuurlijk. Voorbeelden: tape frames | For the Home | Pinterest Pin by Heini V. on Details, details | Pinterest Enmarca fotografías | Manualidades ecologicas | Pinterest
Ik heb altijd het idee dat ik niks kan zonder voorbeeld! Jouw voorbeelden zijn erg leuk! Wat ik wel leuk vind is om de kleuren op elkaar af te stemmen, of formaat maar wat bij elkaar gepuzzeld lijkt zoals jij zegt is ook leuk! Kan het wel voor in de woonkamer? Of toch meer voor op kantoor/slaapkamer (vindt t dan zo zonde dat vrijwel niemand het ziet haha, visite blijft altijd op de benedenverdieping)
Het kan zeker in de woonkamer! Wij hebben het ook en krijgen hele leuke reacties! Als we eens een kaartje krijgen dan hangen we die er tussen, soms wisselen we de foto's weer, je kan er heel veel mee spelen. Wat betreft de tape zou ik inderdaad wel voor tapes gaan die bij elkaar passen qua kleur, daarmee wordt het dan weer een geheel.
Leuk! Vandaag (dure) tape bij de hema gehaald, maar zie net dat action ze ook heeft voor 0,79. Een leuke tekst ertussen is ook leuk (al wordt ik soms ook een beetje kriegelig van maar dat komt door al die facebook teksten haha)
Ik plak altijd maar wat! Dat vind ik het leuke aan tape! Ben je het zat haal je het weg. Ik koop zelf veel kaartjes. Gekke kaartjes, grappige, lieve etc. Deze hang ik op met de tape die ik op dat moment heb. Heb wel veel kleuren want ik koop steeds weer nieuwe. Ik gebruik de tape ook voor kindertekeningen ed.
Die hele goedkope plakt niet altijd goed... Die had ik eerst om kaarten op de kast te plakken, ze vielen er elke keer af. Bij de iets duurdere had ik dat niet. Je kan van tape ook een soort raamwerk maken met daarin de foto's. Of een randje om elke foto heen.