Want dit is nou al de 6e x dat ik hem uit de toiletpot moet hengelen! Waarom blijft dat k*lere ding nou niet gewoon op de plaats hangen?! Wraaaah ergenis alom.. om een wc blokje.. dat dan weer wel..
Wij hadden vorig jaar zo'n soort groene gel die je aan de binnenkant van je wc pot als een soort rozetje kon spuiten/drukken...volgens mij van mr muscle...ik weet het niet zeker meer. ik ga een even op google kijken! ps: fresh discs heet het en idd van mr muscle
Die van de Lidl zijn fijn. Heet het eigen merk iets van W5? Is een hangertje waar je het blokje zo in kunt laten vallen. Per verpakking 1 houder plus 3 blokjes. Moet zeggen: de geur ruik je echt goed, super hygiënisch doordat je het houdertje niet hoeft open te maken en ook handig omdat elk wc blokje in een water oplosbare verpakking zit En super goedkoop.
Is idd. mr muscle ik heb het ook. Super ideaal bij ambi puur liep het eruit en na een week of twee was het op romnel. Nu mr muscle blijft weken zitten en ruikt ook heerlijk
Die heb ik ook altijd. Ruikt heerlijk en gaat best lang mee! Ik moet wel altijd uitkijken als ik enthousiast met de wc borstel aan het borstelen ben, want dan is hij kapot en spoel je hem zo weg.
Ja van mr muscle volgens mij is dat wat je zo in je wc kan spuiten. Heel onhandig ook. Vooral als ik de wc wil schoonmaken moet je heel voorzichtig erlangs anders dan neem je hem zo mee. Bovendien ziet het er ranzig uit na een poosje omdat vuil zich om dat rozetje heen verzameld. Krijg je er zo een vies randje omheen. Ik heb altijd van witte reus die balletjes. Ruikt lekker en blijft goed hangen. Zijn ook vaak in de aanbieding trouwens voor 1 euro per stuk.
Maar met zon mr muscle klodder in je wc he, hoe maak je hem dan schoon? Er een beetje om heen borstelen? Lijkt me dat dit toch niet blijft zitten? Of wel? Hmm lidl komen we ook wel vaak ja. Miss proberen waard. Had/heb nu een van de euroshopper.
Daarom ben ik er mee gestopt. Ik kom er namelijk altijd achter als ik een boodschap heb gedaan en hij vol ligt met boodschap en wc-papier. En dat eruit hengelen whhhheeeeeeehhhhhh! Nee ik heb nu standaard wc-eend op de wc staan en doe gewoon 2x per dag even langs de pot en in laten trekken.
Ik heb nog nooit een wc blokje gekocht waarvan ik dacht....die is nu eens goed. Erger me altijd dood aan die dingen,of ze ruilen te sterk of ze zijn zo op...
Mr muscle gebruik ik altijd. Die je in de wc plakt. Ruikt lekker, gaat lang mee. Het is met schoonmaken even voorzichtig met erlangs poetsen anders plakt ie in je wc borstel. Het stukje boven dat ding doe ik altijd met een wc doekje.
Wij hebben blijkbaar een vreemd formaat toiletpot, want er blijft welgeteld 1 merk wc blok in hangen, en dat is die van Witte Reus (die met die balletjes) De rest schiet er af, en ligt dan om de een of andere vreemde reden NAAST de toiletpot. Helaas is de Witte Reus niet de goedkoopste, maar gelukkig geregeld in de aanbieding
Haha ja eigenlijk wel. Maar goed, ik wil ook bloemetjes ruiken tijdens mn boodschappen doen haha Ik heb ook een tijd gehad dat ik van die geurstokjes had staan. Die roken naar appeltaart. Mn man vond het vreselijk. Hij zei ja dan zit je ff lekker te "ontlasten" (niet zijn woordkeuze) en dan ruikt de wc naar poep en appeltaart. En nu als ik appeltaart zie kan ik alleen maar aan poepen denken! haha duss dat mocht niet meer.
Ik gebruik ze bijna nooit, ze wordne toch vies. IK spuit gewoon dagelijks wat wc eens erin, en maak de wc 2 keer per week schoon. Als iemand flink heeft zitten poepen ruik je dat toch wel, en als je enigszins gezond eet moet die geur zo weer weg zijn
Ik heb ook die van de Lidl van W5, tot nu toe ben ik daar het meest tevreden over... Maar sowieso; Lidl +1. Ik heb ook een hekel aan toiletblokjes, hoor! Is het weer op, moet je weer nieuwe kopen; dan sta je in de winkel en moet je een navulling - kom je thuis, heb je de verkeerde gekocht die niet in de houder past etc. Dat is mij zo'n 300x overkomen en toen heb ik de hele reutemeteut weggegooid en overgestapt op blokjes+houder van de Lidl. Rot voor die 30 cent extra die ik ermee betaal; maar het zij zo! Ik ben veel te klungelig voor houdertjes en navullingen. En bovendien heb ik ook geen zin om telkens die houdertjes schoon te maken (getsie).
Navullingen vind ik helemaal goor. ik pak die dingen als ik er een heb hangen, met een pedaalemmerzakje eruit, ik ga hem echt niet openen en navullen bah bah
Ik snap al niet dat mensen die ranzige dingen in de wc hangen... Wij hebben die ''dotjes'' van muscle in de pot ideaal.