Baalmoment van de dag

Discussie in 'De lounge' gestart door Fee89, 4 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fee89

Fee89 Fanatiek lid

23 aug 2013
    2.349
    808
    113
    Gent
    Balen...! denk ik vaak.

Zoals daarnet. Voor het eerste groentenhap met broccoli gemaakt voor dochtertje. Ik wou het even laten afkoelen dus potje in een beetje water gezet in de gootsteen (weg van de kraan!) terwijl de kraan nog liep. Je raadt het al... Draai me 5 seconden om zodat ik wat spullen kon opruimen. Potje verschoven in de gootsteen en stond recht onder de kraan! Groentenhap was aan het wegspoelen. Dus kan ik nu opnieuw beginnen... BALEN :D

Wie nog baalmomentjes meegemaakt vandaag of recent? ;)

2. aappie20

aappie20 Fanatiek lid

19 feb 2012
    3.224
    525
    113
    Net nog.... gisteravond heel t huis gezogen en gedweilt voor ik naar bed ging. Geef ik zoontje net een bakje fruit met oa een sappige meloen struikelt die over zijn eigen voeten heel de vloer vol feuit en fruitsappen pfff
    nouja ik zal me eens gaan vervelen

3. Teddy26

Teddy26 Niet meer actief

Nou, op dit moment.

Heb nog genoeg wat ik moet doen, en vanmiddag moeten we weg. Besluit zoon de boel op stelten te zetten, terwijl hij zou moeten slapen. Daar ben ik dus wel even druk mee.

Oke, het is warme en dan valt hij moeilijk in slaap. Daarom bleef ik er ook even bij. Maar een acrobaat is er niks bij en ik krijg het nóg warmer als ik die fratsen zie.
    Let wel; meneer zeurt al een tijd dat hij moe is en naar bed wil, ligt hij eenmaal op bed krijg je dit:D
    Niet slapen betekent vanmiddag dreinen en zeuren in de winkel.
    En ik moet toegeven dat mama ook niet echt in haar beste humeurtje is met dit weer, gezellig!
    Vanmiddag dus eerst even een slushpuppy halen en dan afkoelen in het badje;)

4. Tonks

Tonks Bekend lid

5 jul 2014
    519
    53
    28
    Mijn baalmomentje is dat de slang van de airco boven heeft gelekt (zelf schuld), nu hebben we een vieze plek tegen het plafond van de keuken:x . Gelukkig is de keuken niet heel groot en hebben we nog een emmer tex staan. Maar texen zat eigenlijk niet bepaald in de planning.

5. sydneys

sydneys Niet meer actief

Half 10, het uur dat we naar binnen moesten gaan omdat de wespen weer de tuin impalmden

Deel Deze Pagina