Borstverkleining en borstlift?

Discussie in 'De lounge' gestart door Tweekids, 18 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    Hier ook een bvk gehad van e/f naar c. Sindsdien nauwelijks nog last vna mijn rug en schouders en dat is echt heel fijn. Littekens zijn nu twee jaar an dato echt niet opvallend meer. Ja ze zitten er, maar ze storen niet. Ik heb het laten doen nadat mijn kinderwens compleet was en ik twee maal ca. Een jaar bv hrb gegeven. Ben nu echt heel blij met het resultaat

2. beautiful

beautiful Actief lid

10 feb 2012
    102
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook een borstverkleining gehad ik ging van e naar b,
    Verzekering deed niet moeilijk.. En indd wat hier eerder al stond ook mijn beste keuze ooit! Ze hangen niet meer en de rugklachten zijn weg. Ziet dr ook veel beter uit dan dr voor haha en de operatie viel mij ook onwijs mee!

3. meid

meid Fanatiek lid

14 okt 2010
    1.259
    0
    0
    jeetje wat vind ik dit allemaal ontzettend knap van jullie!

ik ben er jaren geleden al eens mee naar de ha geweest omdat ik het gewoon niet mooi vind. maar die wimpelde mij eigenlijk een beetje af. zo van nu is dit in de mode en dan is dat in de mode, en zo groot zijn ze eigenlijk toch niet??

denk er nog steeds wel over na, maar vind het een heel moeilijke beslissing. ergens ben ik er bang voor, bang voor de pijn of voor het resultaat of gewoon voor de operatie, ik weet het niet precies,

misschien dat ik ooit de stap nog zet.

ik heb trouwens cupmaat 70F.

4. Essje

Essje Fanatiek lid

9 feb 2011
    2.177
    372
    83
    Vrouw
    Vastgoedadviseur
    Noord-Holland
    Ik zou het je echt aanraden meid! Het is zo'n verademing! Pijnlijk is het in het begin wel, maar na een week is dat over! Alleen goed opletten met tillen en bukken en strekken :) maar zodra de hechtingen eruit zijn en de wonden goed dicht, voel je je zoveel beter!

5. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    ben aantal jaar geleden naar pc geweest en ik krijg het dus vergoedt mits ik op gewicht ben. maarja ik heb al 12jaar rug problemen en kan dus niet sporten, dan vliegen de kilo's er wel aan :p hier nog 'ff' afvallen en dan ga ik ook de operatie doen

Deel Deze Pagina