Borstverkleining en borstvergroting topic

Discussie in 'Over deze site' gestart door 1548, 3 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 1548

1548 Niet meer actief

Hallo,

Ik vroeg me af waarom het borstvergroting topic is verwijderd en het borstverkleining topic niet?

2. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.264
    6.789
    113
    Misschien werd er in het ene topic wel ruzie gemaakt of was de toon niet prettig...

3. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Topics over borstvergroting mogen niet. Topics over borstverkleining gaan vaak over de medische klachten ed. Waarschijnlijk dat deze daarom wel open mag blijven.

4. Centurychild6F3

Centurychild6F3 Bekend lid

23 aug 2014
    864
    3
    18
    Haarlem
    Dat is toch ook stom, wat nou als je na je zwangerschap last hebt van ongelijke borsten wat blijvend is, dan kun je hier niet eens informatie vergaren van andere dames die dit wellicht is overkomen?
    Esthetisch lijkt me ook meetellen...

5. 1981Mama

1981Mama VIP lid

8 apr 2015
    5.989
    1.439
    113
    Topics over borstvergroting mogen niet? Why?
    Dus als ik een topic wil openen over een neuscorrectie/facelift/botox mag het ook niet?

Ik was overigens niet van plan om me voor een van bovenstaande procedures aan te melden

6. Dat zullen de adverteerders hier wel niet goed vinden.... :/

7. 1548

1548 Niet meer actief

Ik vind het niet eerlijk dat er onderscheid wordt gemaakt.

Van jongs af aan heb ik een voorgevel van een 10 jarige en ik mag daar dus niet over praten op dit forum maar iemand die cup G heeft en ze kleiner wilt wel?

8. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Dit, al snap ik nog altijd niet waarom.

9. ShampooL

Don't shoot the messenger :p

Ik had ooit een topic geopend over borstvergroting en deze werd toen gesloten vandaar dat ik het weet.

10. 1548

1548 Niet meer actief

Ik zou niet durven ;)..

11. Zijn wel meer dubbele dingen hoor. Topics over geloof mogen niet, maar je mag wel een topic openen om mensen een fijn suikerfeest te wensen en er mag ook gewoon gependeld worden, wat ook een onderdeel is van een geloofsstroming.

12. ShampooL

Ze willen discussies over religies en geloven voorkomen. Daarom mag je elkaar wel een fijn suikerfeest en een fijn pasen wensen, maar mag je geen topic openen 'Wie gelooft er in Pasen?'.

13. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.264
    6.789
    113
    Bekrompen toch altijd...

14. Islah

Islah Niet meer actief

Ja en ál die topics over kerst. In december vind je haast geen topic dat er niet over gaat...

Deel Deze Pagina