Hallo! Mijn kindje is nu 2 maanden oud en drinkt zo ongeveer om de 3 a 4 uur. We geven hem zo om de dag een afgekolfd flesje melk. Ik kan in totaal ongeveer 180cc afkolfen! maar nu.. Dyon drinkt met moeite 80cc melk, daarna hoeft die echt niet meer. En dan zijn we al een half uur bezig met dat erin te krijgen! Verder heeft die wel voldoende plasluiers, poepen heeft die af en toe wel moeite mee maar toch wel 1 poepluier op een dag. Zou het het aan het flesje liggen? Want 80cc is toch wel weing voor een mannetje van 2 maanden? Alvast bedankt! Liefs
Hoi, Bedoel je dat hij aan de borst wel goed drinkt en uit het flesje maar heel weinig? Wil je weten waar dat aan ligt? Of heb ik je vraag niet goed begrepen? Groeten Rieneke
Nou dat was ik er vergeten bij te zetten... als Dyon aan de borst drinkt, drinkt die op zijn meest 10 minuten. En dat is lang! Ik ben gewoon bang dat die niet genoeg drinkt. kan een baby in 5 minuten genoeg melk binnen krijgen?
Hoi, Je twijfelt of hij wel voldoende melk binnen krijgt. Bij twijfel kun je het beste zijn plasluiers tellen. Hij moet er 6 hebben per 24 uur. 6 goeie natte luiers. Hij drinkt max 10 minuten aan de borst schrijf je. Laat hij dan zelf los?Hoor je hem goed slikken aan de borst? Het kan best zijn dat hij snel klaar is aan de borst. Plasluiers, groei en zijn "humeur" zijn eigenlijk het belangrijkste. Groeten Rieneke