Borstverkleining en daarna zwanger worden.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door , 16 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Hallo allemaal,

Ik weet niet of ik hier de vraag goed neer zet maar goed ik stel mijn vraagje.
    Ik heb 1 jaar geleden een borstverkleining ondergaan en die is helemaal goed verlopen.
    Het enigste nadeel wat ik nog altijd heb is dat ik geen gevoel in de tepels meer heb en waarschijnlijk dat gevoel ook nooit meer zou krijgen.
    Toen ik bij de chirurg was is mij gevragen over mijn eventuele kinderwens.
    Die had ik toen nog helemaal niet en heb er ook nooit bij stilgestaan dat die nog zou komen.(beetje naiëf misschien)
    Er is me wel duidelijk gemaakt dat de kans op borstvoeding geven aan je kleintje meestal dan niet meer van zelfsprekend is en dat je dus flesvoeding moet gaan geven.
    Nu vind ik dat nog geen probleem en zit daar niet overin omdat flesvoeding ook goed is voor de kleine en dat er veel moeders daar gewoon voor kiezen.
    Ik zat meer met de vraag over het groeien en de pijn die er dan bij komt kijken als je zwanger bent.
    Zijn hier misschien moeders die ook een borstverkleining hebben gehad en die naderhand zwanger zijn geworden.
    Hoe hebben jullie het ervaren toen de borsten gingen groeien en al het geen wat er nog meer bij komt kijken met de borsten.
    Weet niet of dit nu een rare vraag is maar dat houd me op dit moment wel even bezig.
    Ik hoop dat iemand mij wat meer kan vertellen over de borsten.

Vriendelijke groetjes Wendy

Edit Moderator: Lettergrootte en kleur aangepast. Graag normale kleuren en groottes gebruiken. [/b]

2. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    In 2001 heb ik een borstverkleining gehad die dusdanig is uitgevoerd dat ik geen BV zal kunnen geven. Jammer, maar het is niet anders.

Ik zou niet durven zeggen of ik meer of minder last heb van m'n borsten dan iemand die geen verkleining heeft gehad. Na de bevalling heb ik wel last van stuwing gehad, maar dat zal iemand die om andere reden geen BV kan of wil geven ook hebben. Een ijscompres helpt hier uitstekend tegen. Met een paar dagen heb je er geen last meer van.

Verder heb ik aan m'n eerste zwangerschap geen grotere borsten overgehouden dan daarvoor en ik ga er maar vanuit, dat dat ook deze keer zo zal zijn.

Deel Deze Pagina