Ik ben een slimme meid, maar gisteren had ik toch een domme actie!! Ik had wat bij de wehkamp besteld en dat zou gisteren gebracht worden. Normaal als je niet thuis bent leveren ze het bij de buren af. Maar dat is dus veranderd in datt ze nog een keer terug komen. Ze hadden wel een briefje door de brievenbus gedaan. Dus ik dacht: O dat is bij de buren afgeleverd. Ik nog kijken op het briefje bij welk nummer ze het gebracht hebben. Nr 5 stond erop. Ik loop naar buiten en denk: Huh? De buren hebben nr 7, nou dan zijn het de andere buren. Huh? Die hebben nr 3. We wonen zelf dus op 5! Hoe dom kun je wezen.....
Hahaha.... ik ken het! Ik was gisteren aan het werk toen de apotheek belde om iets te vragen over een bepaald medicijn van mevr. F Dus ik zeg "wacht, ik loop even naar de kamer om de zorgmap te pakken" Ik pak de map, loop naar kantoor en kijk op de medicijnlijst... toen drong het door dat ik bij de verkeerde de map had gepakt. Ik geef dat eerlijk toe en zeg even de goede map te pakken. Sta ik op de kamer van mevr. H dringt het tot me door dat ik wéér verkeerd zit! Tegen mevr. H zei ik nog "sorry, ik ben verkeerd... hormonen he" Apotheekster begint te lachen en feliciteerde me met de zwangerschap. Gelukkig liep ik de 3e keer wél naar mevr. F om alsnog de juiste map te pakken Nou... en zo gebeurd met dat echt een paar keer per week. Dat ik iets 3 keer moet doen/zien of lezen vóórdat ik het goed doe
Hoi hoi!!! Nou, dat is niet dom hoor. Je bent nu vaak met compleet andere dingen bezig en de normaal zo logische dingen kunnen nu gewoon even niet op hun 'plaats' vallen Echt niet de enige hoor. Schrijf deze blunder wel even op papier voor in een boekje later Ik merk bijvoorbeeld ook aan mezzelf dat ik in het verkeer minder allert lijk. Kijk ik rechts, zie niks en is er toch op recht iets aangekomen. Oeps... gelukkig nog geen ongeluk gebeurd Succes meiden!!!! Groetjes Claire
Haha, grappig dit! Maar het schijnt normaal te zijn, inderdaad. Ik las dat de hersenactiviteit van zwangere vrouwen omlaag gaat naar mate de zwangerschap vordert. Als je dan bijv. nog een studie zou doen, wordt het steeds moeilijker om dingen te leren en te onthouden. Gelukkig moet het ook weer overgaan, dus daar hopen we dan maar op!